Op dit moment ben ik me wat in het merk Tudor en haar verkopers aan het verdiepen.
Wie weet er nog meer Tudor dealers dan hieronder al staan vermeld? Ik probeer per mail te onderzoeken waar de Pelagos op dit moment het best geprijsd is voordat ik stad en land ga bezoeken
De volgende verkopers heb ik al aangeschreven:
Leon Martens
Heetman Juweliers
Gassan
Tensen (Antwerpen)
S&C
Betrouwbare adressen in DLD zijn ook welkom trouwens!
Opmerking:
Het valt me op dat tot nu toe de meeste zeer slecht tot niet antwoorden (heb de meeste in het weekend gemaild). Het lijkt wel alsof ze niet willen verkopen
Ik hoef ook geen stunts, gewoon de beste prijs En ik ga ook niet iets bestellen wat ik zelf niet met de auto kan ophalen
Overigens heb ik al op Chrono24 gekeken en kom hier weinig tegen (sowieso niks uit NL).
Dat klopt, maar echt alternatieven lijken er niet te zijn in NL… Op Chrono24 staan wel enkele adressen in DLD, maar ik heb hier geen ervaring mee en vaak zijn ze >500km van mijn huis verwijderd. Dus mijn vraag blijft: andere suggesties? Wellicht zijn er mensen hier die betrouwbare eenpitters kennen of kunnen aangeven waar zij hun Tudor gekocht hebben.
Ik heb bij Heetman een flinke korting gekregen op mijn hermitage chrono,
Net als bij andere bedrijven bieden juweliers in mijn ervaring liever mondeling of face to face korting aan dan zwart op wit of via mail.
Lijkt me toch relevant om te bellen of langs te gaan.
Thanks. Prijs is belangrijk, maar service speelt uiteraard ook mee.
Ga binnenkort dan eerst maar eens een aantal NL-leveranciers in persoon bezoeken en dan als plan-B naar Duitsland
Thanks. Prijs is belangrijk, maar service speelt
uiteraard ook mee.
Ga binnenkort dan eerst maar eens een aantal
NL-leveranciers in persoon bezoeken en dan als
plan-B naar Duitsland
Hou je ook rekening met de reis - en brandstofkosten,een leverancier dichtbij is een stuk goedkoper als dat je het halve land afreist.
En zoals gezegd de prijs bespreek je mondeling dat werkt het beste.
Ik heb ook twee partijen gemaild over een Longines Legend Diver, ook van beide niets vernomen. Gek he dat het slecht gaat met de economie en juweliers in het bijzonder.