Tudor echt of niet?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

jawel. Het was in Haarlem wat voor mij een hele afstand was. Ik heb die mensen eerlijk gezegd
wat de waarde was, moest hij echt zijn toen ik de eerste keer op bezoek ging. Kon hun niks boeien
zeiden ze. Ze gaven het liever aan een verzamelaar dan laten liggen in de kast. Ik ben dus nadien
terug geweest met inderdaad een grote bos bloemen en een doos sigaren. Ik heb hun ook
eerlijk verteld wat de waarde was. Ze vonden het absoluut niet erg en ze wilden zelfs niet
meer dan die 110€. Hij zei wel dat ik super snel was geweest want na mij waren er nog 6 anderen
geweest om dit horloge op te halen. Dusja…

1 like

Niet zo kinderachtig mannen, want noties over bewondering op dr horlogeblogs over die en die persoon die op een rommelmarkt een vintage rolex vindt a zoveel duizend euro, of een schilderij van een oude meester voor een paar knaken bij de kringloopwinkel.

nu u het over de kringloopwinkel heeft. Ik was laatst bij ons in het dorp in een kringloopwinkel, hier in België
bestaat dat dus ook. Ik vond daar een klok om tegen de muur te bevestigen voor 10€. Na onderzoek van
dichtbij stelde ik vast dat het om een LeCoultre ging. Dat ben ik toch even gaan melden en dat ze dan maar
meteen de prijs best aanpassen! Maar inderdaad zoals u zegt, gebeurt dit op een rommelmarkt, dan zie je
die mensen misschien nooit meer en je weet ook niet hoe ze zouden reageren. Dit zijn dingen die ik wel weet.
Ik bleef eerlijk maar ik moet nog steeds lachen als ik dit verhaal zei tegen die mensen! De voetbal stond net op
en zijn woorden waren, “dit is het enige waar mijn interesse heen gaat” en kijk zegt hij, mijn horloge kost een tientje
en daar zie ik even goed de tijd op als op dat ding wat jij daar vast hebt! Haha. Hij had gelijk, dat kan ik niet
ontkennen maar toch…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

neenee maar dat is het gevaar van “lezen” of de intonatie horen. Vaak merk ik dat bv op een sms
erg vreemd gereageerd wordt terwijl het helemaal anders bedoeld werd. Ook hier zie je dat. Nee, ik heb gedaan
wat volgens mij moest! En seniel?? Ik denk dat ze beter van geest waren dan ik!!

Doet me denken aan m’n opa die een keer op vakantie ging naar Hongarije. In de bus was hen al verteld om vooral GEEN geld te wisselen op straat, maar gewoon netjes in een wisselkantoor. Opa was nog geen 2 minuten de bus uit en gelijk 300 gulden lichter :joy: