Hallo allemaal, ik ben van plan om een mooi Tudor horloge aan te schaffen maar ik twijfel
over de echtheid. Kunnen jullie me misschien vertellen of deze de moeite waard is of niet?
Hierzie de foto’s.
Nope.
ok dank u. Hij vroeg opvallend weinig en het binnenwerk leek me simpel maar je weet nooit.
Bedankt voor uw reactie.
Mvg,
Bart.
Stomme vraag @septentrio, maar kun je me vertellen waar je het allemaal aan ziet?
Ik heb er ook bar weinig verstand van.
Maar je bent nooit te oud om te leren.
Google eens op tudor ranger. Dit is nog makkelijker dan zoek de verschillen in de Okki van m’n neefje van 4!
Compleet nep
Ik ben absoluut geen kenner. Maar die zes lijkt er wel met een tipex-stift opgezet te zijn. Wel eerlijk dat ze ook even Swiss Made niet benoemen op de wijzerplaat.

Mij lijkt deze erg nep.
Tudor heeft dit model op zijn website staan: http://www.tudorwatch.com/magazine/article/tudor-history-origins-1960-to-1969
Ik wens je veel wijsheid
Heb er weinig tot geen verstand van, maat ziet er wel nep uit. Succes!
Ik zou er afblijven.
Alleen de wijzers al,… Daarnaast straal het door jou getoonde horloge nou niet echt kwaliteit uit… Naar mijn mening
Die kast…omg…nope, laat maar.
Ik ga na deze reacties er zeker vanaf blijven. Hij straalde me niet echt kwaliteit uit
maar dat werd me hier bevestigd! Hartelijk dank allemaal voor jullie reacties.
Mvg,
Bart.
Yep, Chinese Standard Movement er in.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
tja ooit heb ik zo toch eens geluk gehad. Ik kocht een Omega Seamaster Co-Axial met een 8500cal. van
een hoog bejaard koppel voor 110€. Met doos, overdoos en documenten. Op goed geluk toch maar eens laten
controleren en het bleek origineel te zijn. Ik moet jullie niet vertellen welke waarde deze heeft!
Ach ja, dit maakt deze hobby zo leuk hé!
maakt de hobby idd leuk maar ik zou me om denkbare redenen niet goed voelen achteraf
De man zei me dat hij niks met horloges had en of hij nu echt was of niet boeide hem niet.
Hij wou het ding niet en het mocht weg voor de prijs die hij wou. Op dat moment wist ik
ook niet of hij origineel was of niet omdat dit horloge DE Omega is waarin heel wat
namaak zit. Bij deze had ik dus achteraf gezien veel geluk!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
In combinatie met de tegenslagen die ik al gehad heb mocht ik wel eens een keertje
geluk hebben ook. Ooit een Mercedes verkocht met een ongedekte cheque. Was 17500€
daar heeft ook nooit een haan over gekraaid!! En dat was diefstal, dit was louter geluk!