Tudor en taart ;)

Tudor… er wordt de laatste tijd veel over geschreven en voor veel liefhebbers is het echt de nieuwe cool:

OpaWijnboer en ik hebben regelmatig overleg over dit merk; de recente ontwikkeling, de historie en de toekomst. We eten hier graag een stukje taart bij… Dit willen we graag met jullie delen :smiley:

13.34:

13.42:

13.49:

Bedankt voor het kijken (tu)

gr. Roel

Te weinig taart ?

Haha, maar moet ik nu lezen dat de tudor chrono een nieuw baasje heeft gekregen ?
Jongen, waar ben je toch helemaal mee bezig…:D:D

jullie zijn wel 2 lekkerbekken…:~
maar ik ben het met je eens, fraaie Tudors. En de nieuwste Tudor modellen zien er niet uit als familie van…vind ik dan weer positief!

groeten,
Arno.

kolere, die taart ziet er lekkerder uit dan de tudor

no offense Hans :smiley:

Ik zei het nét op KALIBER 2010… precies de taart die ik graag lust !

WTF is KALIBER 2010 ???

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,207179

Egnie! :X

Arno Schreef:

jullie zijn wel 2 lekkerbekken…:~
maar ik ben het met je eens, fraaie Tudors. En de
nieuwste Tudor modellen zien er niet uit als
familie van…vind ik dan weer positief!

groeten,
Arno.

Hallo Arno,

Met respect voor je mening maar ik ben het niet met je eens. Je ziet het Rolex DNA terug in de nieuwste modellen en dat vind ik juist positief. Wat mij betreft waren ze een paar jaar van het pad af en hebben ze recent weer het licht gezien.

Als dadelijk die Heritage chrono niet aan te slepen blijkt dan vraag ik me af welke conclusies men hieruit zal trekken, zowel bij Tudor als bij Rolex.
En natuurlijk wat dit betekent voor de komende jaren…

Ik zou het in elk geval geen probleem vinden om bijvoorbeeld een re-issue Big crown te kunnen kopen, nieuw met doos en papieren onder de 3K…

:smiley:

gr. Roel

Dat ziet er smakelijk uit, en de taart ook…(tu)

Nu je Wijnboer zegt, moest ik opeens aan deze Unitas denken die ik te koop zag :slight_smile:

Groeten,

Martin

Ik vind het een prachtige alliteratie " Tudor en Taart" !!! :smiley:

Die duiker lijkt na de taart wel een stukkie dikker geworden :wink:

Lekker hoor…

marnix_moed Schreef:

Die duiker lijkt na de taart wel een stukkie
dikker geworden :wink:

Valt wel mee toch…:smiley:

hallo Roel,

wat ik bedoel is dat die Heritage Chrono (prachtig horloge) helemaal niet lijkt op de geijkte Rolexen die je in de winkel ziet liggen.(seadweller en hoe ze verder ook mogen heten…de duikers zeg maar, dat waar ze groot mee zijn geworden en die iedereen herkent als Rolex) Maar zoals je misschien weet, ik heb geen verstand van Rolex. Ik weet alleen wat ik mooi vind. Wat dat betreft zal ik op dit moment eerder kiezen voor Tudor dan Rolex. Of het moet de Milgaus met een kroko band zijn. Dat vind ik dan weer wel mooi. Maar over smaak valt niet te twisten; het is in ieder geval prachtig hoe jij met je hobby omgaat (tu).

groeten,
Arno.

De taart is vers (hoop ik) en de Tudors zijn ernstig over de datum:D

(:smiley: Wel handig met dat duiken… dat extra gewicht!