Tudor fastrider black shield

Hallo. ik ben nieuw hier op het forum. en kwam eigenlijk opzoek naar expertise.
ik ben maar een arm studentje, die eigenlijk nooit een horloge draagt. maar toen zag ik de “tudor fastrider black shield” en dat was het eerste horloge dat “wow” deed bij mij.
toen zag ik de prijs. die deed ook “wow”…
nu ben ik opzoek naar iets wat er zo dichtbij mogelijk in de buurt komt. *(alles zwart. leer bandje. rode accenten) en kwam ik deze tegen

http://www.overstock.com/Jewelry-Watches/Akribos-XXIV-Mens-Swiss-Quartz-Chronograph-Leather-Suede-Strap-Watch/8911936/product.html?refccid=DUXKW6UJTAFJ2Y2B23BOBIWGFE&searchidx=11

alleen de datum is wit. dat vind ik zo lelijk…
weet iemand een alternatief?

mvg Raymond

Welkom! Misschien is t handig om eerst t ehbo lijstje door te nemen. Je gaf al aan dat je de witte datumvenster niet mooi vind, maar vind je m schuin en op 4 niet erg als t zwart was? En je zei arm studentje, maar heb je bijv bijbaantje dat je met wat sparen op bijv 1000 euro kan komen, of zeg je bijv mn budget is max 500 en of meer heb ik dr niet voor over? Moet de kast perse zwart zijn, want daarop vallen krassen meer op. Heb ik persoonlink n hekel aan

Zo staan er op dat lijstje nog meer punten zodat we je beter kunnen helpen zoeken.

Even uit t blote hoofd n paar vb.

En mijn favoriet voor zwart met rood, omdat t niet (makkelijk) krast

en er heel veel alternatieve in zijn

Http://www.g-shock.eu/global/images/watches/premium/gallery/mtgs1000bd/mtgs1000bd_5.jpg

Voor de prijs v die akribos zou ik liever n magrette moana pacific pvd chrono zoeken

Hier n review Http://wornandwound.com/2012/08/08/magrette-moana-pacific-chronograph/

Tip:
Ik zou eens kijken op het verkoopgedeelte van dit forum:
T16;)

Grt.