Het volgende heb ik op het forum van onze Amerikaanse vrienden van WUS gelezen. Het is afkomstig van Timeless Luxury Watches. Op de site van Tudor heb ik overigens niks kunnen vinden, maar als het klopt is het wel een goede zet van hun kant.
Tudor Warranty Increases to 5 Years in 2020
I’m pleased to announce that all Tudor watches sold after January 1st, 2020 will receive a 5 year manufacturer’s warranty, a great expansion of their current 2 year warranty. Tudor is being quite thoughtful in the way they’re proceeding, as well, with those who bought a new Tudor from an authorized dealer between July 1st, 2018 until December 31st, 2019 receiving a free 18 month extension on their warranty (for a total of 3.5 years). That said, if you’ve been holding off on a Tudor, buying one in 2020 becomes that much more enticing.
Zou me niet verbazen. Volgen in alles het ‘grote broertje’ en ook de andere merken, zoals Omega etc. hebben in de afgelopen jaren de termijnen verhoogd. Twee jaar is inmiddels toch een beetje old-skool.
Ja die avatar wissel ik meestal om naar de laatste aanwinst. In dit geval heb ik hem behouden omdat mijn laatste aanwinst de Oris big crown pro pilot een mooi ding is maar niet bepaald een upgrade ten opzichte van Iwc.
Is dit nu al officeel bevestigd, aangezien ik een tudor pelagos in house zwart wil kopen en twijfel tussen nieuw, maar liefst 2e hands met garantie.? Als ik nu een 2e hands zonder garantie koop en die verschilt niet veel van een nieuw model dan koop ik liever nieuw.
Nieuw 4400 min 10 korting is 4000 (ongeveer)
2e hands uit garantie bijv 3000 euro plus beurtje a 500? Is verschil 500 wat ik dan liever nieuw aanschaf.
Ik doelde ook deels op 't verlengen van de garantie met 18 maanden op de verkochte horloges tussen juli 2018 en Dec 2019, dat kan ik niet vinden heb je linkje voor me