Tudor gekocht

Naar aanleiding van de zoek advertentie , ben voor de Pelagos gegaan. Korte review: erg blij mee, voelt aan als een moderne Submariner maar dan zonder de merkbekendheid. Ik zie alleen de voordelen, niemand hoeft de prijs te weten en je vermijdt vooroordelen. Behalve op een forum als dit, helaas.

De bezel klik geeft een hoogwaardig gevoel. Je krijgt onmiddellijk vertrouwen in deze 500m duiker. De Submariner wordt mooi oud, ik hoop dat dat ook al gelden voor deze Pelagos.

Gek genoeg heb ik geen verlangen meer naar een ander horloge, als ik deze draag waart de gedachte “veel beter wordt het niet” door mijn hoofd. Dit horloge is nu perfect voor mij, daar ik niet schatrijk ben moet ik gewoon werken, dus een stevig horloge is dan wel nodig.

De Pelagos in vergelijk met de Black bay is een kwestie van smaak. De BB is gebaseerd op het verleden, de Pelagos op het heden en op de toekomst. Beiden mooie horloges, ben vooral door de kleur en handige gesp voor deze gegaan.

Zeker weten een aanrader!

Tof!

Bij rh geslaagd? (Mijn tip?)

Geniet er van!

Hi, had hem er bijna gekocht, die tip heeft zeker geholpen om een beeld te krijgen van de gangbare prijs. Een juwelier kwam op €3300, mede door jouw tip vond ik dat te veel.

Werd benaderd door een forumlid wie een zo goed als nieuwe had liggen en niet droeg, dus heb het horloge van hem overgenomen.

Gaaf man! (tu)
Alleen je foto’s zijn een beetje aan de kleine kant…

hahaha, ik ben iNoob, heb serieus geen idee hoe ik dit moet veranderen.

Dank voor de complimenten heren!

En wat voor 1! Gefeliciteerd, superklok

Mooie klok (tu)
Veel (draag)plezier !!

Pieter.

proficiat! gave klok (tu)

wou alleen dat ie er ook in blauw was

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2315022,2315062

Gave alleskunner deze toolbatser!

Het mooie aan deze vind ik buiten de looks en specs om dat er ook een hele variatie aan banden goed bij staan.

De bijgeleverde titanium/rubberband plus een nato of leer het kan allemaal.

Coole aanwinst geniet ervan!(tu)

Groeten.

Noel.

Proficiat, erg mooi horloge!

Gaaf horloge die Pelagos!

Topper!

Ja, dat is zeker leuk! Heb al geprobeerd om er rubber band erop te zetten, is helaas niet gelukt. De end links sluiten zó strak aan dat het nauwelijks mogelijk is de band los te halen, laat staan er terug op te zetten. Ik hou hem dus voorlopig zo :~

Van harte met je keus voor deze schoonheid.
Alleen al die uitstraling s’nachts van de lumen.:slight_smile:
Al geef je aan dat je momenteel genezen bent(van aankopen),
Ben ik toch benieuwd waar in de toekomst voor gaat sparen.:wink:

Mvg,

Knap, hele mooie klok!

Zeer fraai. Van harte en veel draagplezier!

Leuke klok James1… Eh… Henkjan91 :wink: Inderdaad solide en een wat unieker , under the radar smoelwerk dan z’n oude broer.

Hoi Jamie,

Mooi horloge, staat je goed, veel plezier gewenst met deze kanjer(tu)

Groet,

Erik

Prachtig horloge:}:~:} Gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst!

Echt een topper, kan niet anders zeggen.
Ennuh, Join the family:

Ik ben overigens al weer aan het sparen voor de volgende. Gewoon omdat het kan :stuck_out_tongue: