Tudor GMT aankoop Italy

ik heb het over een date weliswaar, zijn die zo moeilijk te verkrijgen?

Volgens mij wel, gaan ver boven listprijs weg… Dus neem ik aan… Heb liever no date overigens…

1 like

Aan je avatar foto te zien heb jij toch geen “date” nodig? :wink:

2 likes

Touchée :rofl:

1 like

Ga er eens opletten int vervolg. De prijzen van de tudors kon je achterhalen (waren de listprijzen) uit de etalage, de rolex niet. Binnen ben ik ook me niet gaan verdiepen toen ik geen ‘ si ‘ kreeg op de vraag tudor gmt o bb58 nel negozio?!

1 like

Dus de listprijs op rolex website is eigenlijk een fabeltje als ik naar de rolex dealer ga in mijn buurt?!

Nee. De dealer verkoopt ze voor de prijs op de site. Maar de grijze dealer voor meer.

Omdat bas het over de AD had :face_with_monocle:

1 like

Eerst ff allebei passen en naast elkaar kijken. Ik dacht dat van te voren ook. Maar nu blij dat ik date heb.

2 likes

edit.

Ze zijn haast nooit op voorraad bij AD, omdat ze al gereserveerd zijn of je kunt je inschrijven op ellenlange inschrijfformulieren… Vandaar, is hij bijna altijd alleen 2e hands of grijze dealer te koop voor een premium…

2 likes

Werken ze dan met een bestelling of een wachttijd of hoe zit dat dan? Enkel bij rolex dan? Bij mijn AD juwelier (geen rolex) geraakt die gelijk aan de horloges ik wens van zijn merken. (Ooit komt het moment dat ik een submariner aanschaf, om persoonlijke redenen wacht ik daar mee tot een speciaal moment maar dan ben ik graag op de hoogte of ik die gelijk kan halen of er moet op wachten)

Ja klopt. Ze liggen (bijna) nooit op voorraad volgens mij.

1 like

Er gaat inmiddels het gerucht dat er een bende horlogedieven door Italie trekt.
Ze hebben steeds dezelfde tactiek.
Het is ze te doen om horloges uit het hogere segment. Ze stappen een winkel binnen , spreken met een Nederlands accent en willen dan dure horloges passen.
Eenmaal om de pols eisen ze enorme kortingen.
Veel winkeliers gaan door de knieen .
Signalement : spreken Nederlands blank uiterlijk rijden in dure auto’s en hebben een tatoo met de letters HF op de pols.
Voor informatie over de daders gelieve ze niet zelf te benaderen maar contact op te nemen met de locale caribinieri.
Einde bericht

13 likes

Op de camping zoekt de carabinieri niet:-) Morgen nog dealer checken op 58 en GMT

1 like

En Rolex Sub? No date liefst

Ben er geen grote fan van, maar als je de echte sub wil doe dan een 14060, en met veel budget een 5513 natuurlijk :sunglasses:

Metropolis heeft een full set 14060m uit 2007 te koop.

1 like

Wil er niet per se één, zeker niet. Maar als het dan toch moet, dan wil ik een nieuwe van de AD, tegen listprijs of liefst minder :stuck_out_tongue_winking_eye:
Vind de huidige persoonlijk mooier… Oef harde uitspraak :wink:

2 likes

+1

+1

3x eens… maar dat minder vergt wachttijd. Ik wacht al ruim een maand op dat minder :weary:

1 like