Tudor GMT aankoop Italy

Zojuist een Tudor GMT op staal en BB58 gepast op Nato in Italie.

GMT absoluut mijn voorkeur.

Vraagprijs 3700 euro maar met onderhandeling is 3200 euro wel mogelijk denk ik.

Is dit reële prijs?

Dank!

Joop

6 likes

No brainer, meteen doen!

1 like

Meer dan.

Als ik het goed begrijp bestaan er er lange wachtlijsten voor dit model, dus zelfs full price is voor veel mensen een no-brainer. Gewoon doen.

KOPEN! :sunglasses::+1:

Goedkoopste op Chrono24 incl. verzenden 3780,- (snel gekeken) en dan nog op aanvraag, niet direct leverbaar dus.

3700 is al netjes, 3200 is een koopje

Dat vraag ik me af voor dit model. Denk dat je er max 100 euro vanaf kan poetsen.

Maar voor 3200 euro is het een no-brainer…

1 like

Ik zit ook in Italië. Hier nog niet gezien. Indien ik de gmt ergens voor minder dan 3.5 kan kopen is het de mijne!

Nee deze :point_down:

Leuk ding wel!

3 likes

Zeker doen, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze hier ook maar een tientje korting op geven.

2 likes

Kopen kopen kopen!

Vraag er 2 voor dezelfde prijs, hier kan je er wel weer 1 kwijt :+1:

Of 4

1 like

de wens is de vader van de gedachte :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zijn er zulke wachtlijsten? Hij lag bij Gassan een paar weken terug gewoon in de vitrine te koop.

De GMT op stof zag ik ook gewoon bij Gassan op Schiphol. Maar op de stalen versies van de GMT en BB58 zijn denk ik overal wel enige wachtrijen. Een juwelier in Vancouver 2-3 weken terug vertelde me dat ze 80 GMT-reserveringen hadden. De helft daarvan had ook al aanbetaald. Ze hadden er 2 binnen gekregen tot dan toe.

Ik denk dus dat er in NL ook wel wachtrijen zijn, maar weet het niet zeker.

Ik ben nu in St Tropez en daar ligt volgens mij een BB 58 op staal !!

2 likes

Heb je hem al ingeslagen,Joop?

1 like

Neu, was gewoon op staal. Weet niet of die er nog ligt. Paar weken terug iig wel.