Tudor GMT aankoop Italy

Is het bij Tudor niet zo om voor de internationale garantie in aanmerking te komen het horloge door een authorized dealer geleverd moet zijn ? Geen idee of het een authorized dealer betreft ? Anders loopt de garantie via de verkoper en dat kan weer lastig zijn als je er wat mee krijgt … aan de andere kant, de kans is klein dat ie het begeeft … en en de prijs is goed … tsja …

1 like

Dat klopt deels. Zo lang er een door een advertised dealer afgestempelde garantiekaart is, zit je goed. Maar grijze dealers kunnen dit ook leveren, met de stempel van een AD. Je hebt het dan zef niet bij een officieel verkooppunt gekocht, maar jouw grijze dealer wel.

Neem maar voor me mee als hij er nog ligt

Helemaal waar ! Maar wel iets om op te letten bij aankoop :sunglasses:

Ik ga morgen nog eens kijken voor je dus hou je op de hoogte :+1:t2:

1 like

Absoluut!

Nog niet ingeslagen. Dealer ging smiddags 4 uurtjes dicht:-( Twijfel ivm dikte GMT in vergelijking met Oris 65 42 mm welke ik nu draag. BB58 stuk minder dik uiteraard maar vond die vrij klein. Zonder weinig moeite ging prijs naar 3400 euro voor GMT op staal, denk dat er nog ruimte voor lagere prijs zit. Ook nog even naar Rolex Airking nieuw model gekeken…ook gaaf maar redelijk apart tov overige Rolex modellen. Twijfel…

1 like

Neem m voor mij mee voor 3200 :innocent::grimacing: de nieuwe 39mm BB :heart_eyes:

1 like

Dan zou ik maar zorgen dat je daar morgen bij openingstijd voor de deur ligt…

Koop de bb58 en ik geef je 400 erbij!! Na aanbetaling eind mei sta ik nog steeds steeds praktisch op de laatste plaats en tot die tijd kan ik geen andere horloge kopen (opgelegd door mezelf). Maar serieus, koop de bb58 en ik nodig je uit voor een kop koffie bij mij thuis!

1 like

Aanbetaling :interrobang:
Het moet niet gekker worden!
Sorry hoor maar voordat ik ga aanbetalen voor een horloge… Dan ga ik wel ergens anders naar toe met mijn geld. Of beter nog… ik kies een ander horloge.
Rolex is goed bezig!

1 like

Jeetje … een luxe probleem … :sunglasses:
Ik zou niet graag in jouw schoenen staan.

1 like

Gewoon ff doorgeven waar die ligt, pik ik hem op mocht het binnen 2 uur rijden zijn vanwaar ik me deze vakantie bevind😂

De Tudor BB 58 is straks toch nog wel te verkrijgen?:grin:

Dan zou ik die wederhelft mooi in Italië achterlaten :wave:

4 likes

Absoluut voor de bb58 gaan, net wat kleiner en draagt veel mooier. De gmt is gewoon net wat te dik en lomp als je het mij vraagt.

Maar bb58​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Change of plans:-) Tudor 58 op staal net gepast in Siena…3400 euro op staal. Lag ook de GMT op nato. Totaal om nu…GMT veel te chunky tov veel comfortabelere BB 58. Wat zeggen jullie…BB58 doen? Onderhandelen lastig hiero tov GMT op stsal gisteren in Perugia. Voor de liefhebbers ligt er een GMT op staal in Perugia. 3710 listprijs…kon zo voor 3400 mee. Thanks, Joop

2 likes

Perugia is voor mij 1,5 uur enkele reis, tempting.

Siena zit ik volgende week. Is kijken wat jij laat liggen😂

2 likes

BB58 voor de listprice 3400 is ee prima deal! De hele wereld wacht erop, als je het niet bevalt (denk het niet) dan ben je hem in NL binnen de korste keren weer voor minimaal het aankoopbedrag kwijt! Ik loop er nu een weekje mee om de pols…vind hem elke dag mooier worden! (Overweeg bijna mijn 40mm plus horloges (Pelagos, Oris Carl Brashear) te gaan verkopen :slight_smile:

1 like

Neem voor mij die BB 58 mee svp :innocent::grimacing: @litsie

1 like