Tudor grandtour chronograaf

Had bijna al een omega speedmaster broad arrow
Gekocht van een mede forumlid.
Heeft mijn vriendinnen toch (stiekem)welke ik al heel graag wou hebben. gekocht.
Had al een tijdje moeten kiezen (van mij zelf) tussen de grantour of de heritage :expressionless: maar vond de heritage te mat .en ik vond de grandtour erg gaaf dus daar ging ik voor sparen.maar kwam een speedmaster op het pad .
Wat ik overigens ook heel mooi vindt.
Dus speedmaster, see you later !!! en grandtour hello!!
dus dit is hem!!!

Vroeg me eigenlijk meteen af (toen ik hem zag)
waar de horloge nummer en serie nummer staat?
Bij mijn breitling staat het op de achterkant maar. Kan het niet vinden op de tudor.
Weet misschien iemand het?
En weet iemand welk uurwerk er in zit?

proficiat met sportieve klok. ben geen tudor kenner. maar misschien dat t aan deeinnenzijde van de achterdekse staat?

bij rolex (de grote broer) staat het op de kast achter de bandaanzet op 6 uur.

wat ik me afvraag, als je er al de fondsen voor bij elkaar hebt, wat weerhoudt je om de speedmaster te nemen?

een diamanten ring ging soms :wink:

Erg mooi horloge, gefeliciteerd!

Heb zelf de Heritage en daar staat het serienummer achter op de kast in de hoek bij de “lug”. Wanneer het daar niet staat bij jouw horloge zou het kunnen zijn dat het net als bij Rolexen bij de bandaanzet staat, hiervoor moet je dan de band dus even verwijderen.

Gefeliciteerd! Mooi exemplaar!

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit, deze kordate tijdwaarnemer!!
De wijzerplaat met in het bijzonder de sub-dials en de markante datumweergave maken van deze ’Tudor’ een elegante sportieveling.
Ik wens je er veel genoegen mee!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Eigenlijk niks.
Maar mischien een speedmaster over een jaar.
You never no!

Dat is lang niet gek.
Vind hem apart en heb zo een nog niet eerder gezien.
Gefeliciteerd met deze fraaie verworvenheid.

Mooi Tim, gefeliciteerd met je aanwinst :~