Vandaag was het zover, D-Day! Met een mooi gevoel in de auto gestapt (er zijn van die dagen dat de regen en de grijze lucht zelf mooi zijn) en op naar Hilversum. Na een mooie tip vanuit het Horlogeforum op naar Ten2Two een ontmoeting met Jaap. Ik had eerder contact met hem, (wat soepel en snel ging) om twee horloges te komen bekijken en wellicht zelfs tot aankoop over te gaan.
Na een goed ontvangst en een heerlijk kop koffie werd het dan toch tijd om de horloges aan een inspectie te onderwerpen. Je voelt je als een kleine jongen die snoep gaat kopen, z’n eerste voetbal schoenen koopt je gaat iets groots doen. In mijn geval een mooi horloges kopen, een upgrade naar een ander segment horloge.
Ken je dat, je doet de (tover)doos open je kijkt en alle ratio is verdwenen. Liefde op het eerste gezicht, de bekende klik of het bevestigende gevoel. Dit is hem of haar, de Tudor GranTour 20500N. Wat een pracht (ja ik weet het smaken verschillen en maar goed ook )! IK wil Jaap bedanken voor de tijd die hij heeft genomen en de gezelligheid. Ook wat tips over diverse andere zaken zoals o.a. een Horlogeband te kopen bij @Ko-Banden
Hieronder enkele foto’s van de Tudor.
Gefeliciteerd met je aankoop. Goed gedaan!
Heel mooi! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee gewenst!
super geniet ervan
Zeer mooi verhaal en een horloge dat er goed uitziet
Well,done
Eindelijk een Tudor die ik wel mooi vind! Veel plezier ermee!
Heel mooi … gefeliciteerd met je pracht van een aanwinst
Leuk spul. Ik heb zelf de zwarte grantour chronograaf gehad. Maar ik vind deze van jou mooier.
Hele gave Tudor, je ziet hem ook niet vaak.
Mooi dat contrast
mooie Tudor met witte wijzerplaat - had 'm nog niet gezien
Hij is prachtig! Veel plezier ervan.
Ik vind hem prachtig
Ik kende dit model helemaal niet… Maar hij is gaaf! En als Tudor Black Bay eigenaar kan ik de kwaliteit van Tudor alleen maar prijzen. Geniet ervan!
Mooi horloge veel draag plezier
Mooie wijzerplaat veel draag plezier
Een erom onderschat horloge deze tudor maar een schitterende aanwinst!
Heel mooi!.. gefeliciteerd!
Mooi die witte wijzerplaat. Gefeliciteerd!
Mooie Tudor