Tudor Grantour date

Na jaren dit forum te volgen bij deze men 2de post op een week tijd.

Bij deze stel ik me ook even voor.

Als 38 jarige man woon ik in Belgenland. Mijn hobby’s zijn WO II militaria verzamelen en een mooi horloge dragen.
De smaak kreeg ik in men 10 er jaren te pakken door het Swatch uurwerk. Wie zou deze niet meer kennen?
Ondertussen Rodania’s , Festina en Diesel uurwerken versleten maar deze (met alle respect) konden me niet boeien.
Een 5 tal jaar geeleden wou ik eens investeren in een beter uurwerk. Had toen men, oog laten vallen op Certina maar eens in de winkel kwam ik met een Hamilton buiten. :smile:
Een jaar later scaftte ik me dezelfde horloge aan maar de witte ? variant Omwille ik er zo tevreden van was.
Maar nu na vele uren op het net vertoefd te hebben ad ik men zinnen gezet op een Longines, TAG of Tudor.
Gezien ik men budget niet wou overschrijden. Kon ik de Tudor al zo goed als vergeten. Tot ik verleden week online op dit exemplaar viel.
Het was liefde op het eerste zicht.
Nu vind ik het precies zonde om een 1 ste maal te dragen :flushed:
Hopelijk kunnen jullie hem ook wel smaken?

Groetjes

2 likes

Heel mooi horloge. Geniet ervan zou ik zeggen. Wel dragen hoor, het is een genot een mooi horloge te dragen.

Mooie horloge :+1: Enne gewoon dragen hoor, heb me wel eens laten vertellen dat ze daar ook voor gemaakt zijn :wink:

Gaaf horloge, gefeliciteerd! Je krijgt meteen de nominatie voor het geduldigste lid van het jaar, ik zou zoiets moois nooit in de stickers kunnen laten zitten. Dus hop, uitpakken en veel draagplezier!! :grinning:

Gefeliciteerd !
Schitterende klok in vele facetten, maar je moet hem niet zijn doel ontnemen vind ik.
Ieder horloge maar zeker deze , word gemaakt om te worden gedragen .
Ik weet, zoals zovelen hier op het forum, dat er alleen al naar kijken genoeg voldoening kan geven , kun je jezelf voorstellen hoe heerlijk het dan is om hem zelfs te dragen. :wink:

Veel plezier ermee.
Pieter.

Leuke klok!
Dail heeft veel weg van mij Date Just :smile:

Welkom op 't forum. Dit is een heel mooi exemplaar, ik zeg gewoon dragen…maar wees voorzichtig!
Heel veel succes!

Groet,

Erik

Christophe, gefeliciteerd met je mooie Tudor maar na de obligate foto’s als ie gloednieuw is en nog in de plastiek zit, moet die asap rond je pols zitten zodat je ervan kan genieten! De wet van Murphy kan ons allen treffen, maar dat is nu niet het eerste waar je aan moet denken als je een mooi horloge wil dragen :wink:

1 like

hmmmm mooie Rolex
Bedankt voor de comments heren. Zaterdag dan toch voor
de eerste maal de Tudor gedragen en deze voelt lekker aan. Jawel.

Mvg

Mijn beste,

Een mooie binnenkomer op dit passionele Horlogeforum!!
Ik wens je dan ook vele aangename momenten in die wereld van ‘het klokje rond’.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom!
Deze Tudor smaakt goed!

Proficiat, mooie aanwinst. Zeker gaan dragen, dat verdient zo’n topklok.

Mooi!!! Hup!! Om de pols ermee!