Nu ben ik 2 weken in Suriname en kom voorlopig nooit meer terug. Ik draag mijn Tudor Grantour best vaak maar hij is snel vies. Combinatie van polished parts en zweet is niet ideaal. Wat dat betreft doet mijn brushed Tag Heuer het beter.
De Tudor is dus aan een wasbeurtje toe. Normaal neem ik een duiker mee onder de douche en poets hem daarna nog netjes met een brillendoekje. Echter ik zie nergens of de Grantour onder de douche kan… Dus help me out please. De Tudor is 1 van de beste tropenklokjes maar hij heeft een wekelijkse douche nodig. Kan dit of kan dit niet…
Vergelijkbare modellen staan op 150 meter waterdicht. Ik heb echter geen idee of ik er dan vrolijk mee kan douchen onder een koude straal water met wat Sanex Zero…
Ik zou behoorlijk teleurgesteld zijn als ik met deze Tudor niet zou kunnen douchen. Maar ik denk laat ik het toch maar vragen. Met natte brillendoekjes hou ik deze domweg niet schoon.
Ik zou het er op wagen.
Een horloge waar je niet mee kunt douchen is geen horloge.
In mijn optiek dan he, ik koop nooit iets onder de 10ATM
En anders wordt het een vroegtijdige service
Je realiseert je dat je eigenlijk geen zinnig antwoord hebt gegeven op mijn vraag? Want de conclusies die jij nu trekt had ik natuurlijk ook al getrokken. Je bent wel weer een aantal post counts verder. Dat dan weer wel…
Weten jullie wat ik vooral vermakelijk vind aan jullie mailwisseling? Dat je over waterdichtheidvragen van een courant merk en model niet (zelf) eerst de Tudor webpages checkt maar je vraag het HF op slingert… De forumleden zijn dus blijkbaar een betere point of reference dan de site van de producent !!!
Have fun in Paramaribo en omstreken en fijne wasbeurten met je Tudor gewenst !