Te klein voor wie? Prima maat!
Die term zag ik vaker langskomen en bij het zien van goudkleurige horloges zou ik me daar een voorstelling van kunnen maken.
Maar dat is hier niet het gevalā¦
Wat betekent dit en waar kan ik de betekenis van andere gebruikte afkortingen hier evt opzoeken?
Mooi degelijk ontwerp. De maat 36mm is net te klein. Indien de maat 39mm was dan zou dit een tegenhanger kunnen zijn van d Explorer 1
Welke afkortingen wil je weten?
Bijv die van hierboven 2.5k
en ook zie ik vaker (tu)
Ik vind 'm prachtig. Ik vind 36mm fantastisch dragen (kwam ik laatst achter door een nepper ) maar kon toch niet echt enthousiast worden over een datejust - voor mij iets te klassiek. Prachtig alternatief. Alleen jammer dat 'ie het nieuwe in-house uurwerk niet meekrijgt.
2.5k = 2500 euro, 1k staat voor 1000
Tu = thumbs up
Hartstikke bedankt!!!
Had ik dit ook ergens kunnen vinden�
Tu is al een keer eerder gesteld.
K kan je op Google zoeken.
komt van Kilo. Kilo=1000
sneeuwvlok-wijzers: verschrikkelijk.
lelijk wel te verstaanā¦
Ik vind hem aan de kleine kant. Die sneeuwvlokwijzer hadden ze van mij weg mogen laten.
Moest ik ook meteen aan denken! Een duiker waarbij ze de bezel zijn vergeten. Nee, kan dit niet mooi vinden. En 36mm vind ik ook te klein.
Beetje afwijkend van de rest, maar ik vind helemaal te gek!
Kleine maat inderdaad, maar mooi is ie wel!
Leuk alle reacties.
Zelf vind ik t n leuk neefje/nichtje vd Explorer. Misschien dat 39mm em wat eigentijdser zou maken, maar 36mm geeft em weer n vintage feeling.
En de snowflake, ik vind t wel wat hebben.
Eh⦠Missen jullie dan soms ook de draaibare bezel en cyclops op een Explorer
Zou imho ook een leuk koppels horloge zijn. Black Bay voor the men en de heritage voor the ladies.
Er zijn een hoop forumledend die denken dat ze enorme polsen hebben. 36mm is vrijwel voor iedereen een goede maat.
Dat lijkt me wel iets persoonlijk. Zelf vind ik iets van 42Mm met niet al te lange lugs het mooist om mān pols. Al schroom ik niet voor 36 of 45, beetje ook weer afhankelijk vd lugs.
Hartstikke goed dat de trend van groot, groter, grootst doorbroken wordt. Voor mijn ladypolsen zijn dit de betere maten, maar ik vind ook dat de Black Bay wel heel erg wordt uitgemolken. Hoeveel versies kun je maken van hetzelfde horloge?
Tja, wat zal ik ervan zeggen⦠een beetje gewoontjes.
Not my cup of tea.
Ik vind hem Super! 36mm is precies goed, Niet te groot en niet te klein. Op leer, draagt ook comfortabel; snowflakes: prima!
Mooi stijl,bijna perfecte maat (38 zou ideaal zijn)ā¦hij gaat serieus naar boven op mijn verlanglijst