Tudor heritage black bay 36

Wat vinden we van

3 likes

Prachtig Marnix maar >3mm te klein voor mijn smaak
Bij 39mm natuurlijk en killer voor de Explorer dus begrijpelijk

Heel mooi maar te klein.

Ik vind hem kaal overkomen. Ik ben inmiddels zo gewend aan de bezel dat dit als een foute mod voelt.

Zelfde als met de SKX007 bezel mod.

2 likes

Hij is prachtig…zit ik er nu ook al dagen naar te kijken .
Zou zowel door mezelf als door vrouwtje lief gedragen kunnen worden …:+1:

Snap niet hoe ze bij 36mm komen dat is denk ik toch echt te klein, 39/40mm zou perfect zijn.

Ik hoop nog steeds tot Tudor met de reissue komt van de Ref 9411 in 40mm :sunglasses:

2 likes

Prachtig maar deel de mening van vele hier dus een millimeter of 3 te klein…

Het is dat ik een 114270 heb, anders zou ik 'm serieus overwegen.

1 like

Wat mij betreft ook echt te klein…

Helaas want ontwerp is mooi!

Een BB voor mevrouw mss. mooi maar te klein. Mijn echtgenote ziet deze al direkt rond haar pols. “Dan hebben we dezelfde” was haar uitleg… nice try :blush:

1 like

Ik vind hem gaaf! Was laatst met wat vrienden op stap. Een van hen, grote stoere gast, loopt al een eeuwigheid met een 36mm Explorer. Als je het zelf niet hoeft te dragen kan het dus best…:grin:

Ik vind het zeker wat hebben maar ook weer een beetje saai voor die 2.5k

1 like

Heel fraai op staal, maar ook voor mij te klein.
Mááár, toch vind ik het wel een goede ontwikkeling deze formaten!

Een van de weinige Tudors die me niet kan bekoren. Erg kaal en in dat segment zijn er mijns inziens mooiere horloges te koop. Eigenlijk hadden ze de plaat moeten ruilen met de explorer… De explorer beter in verhouding en de 36 als klassieker.

Marriage van een Seiko 5 met een ETA 2824. Saaie wijzerplaat, saai horloge. Veel te duur.
Maat vind ik het enige leuke. Maar wat is het ding saai :sleeping:.

Op het eerste gezicht een lekker ding. :yum:
Maar dan de maat…en…de prijs.
Dan koop ik liever een Hammi field :smile:

Prima maat voor mij, maar wel wat te saai.

Perfect,op de wijzers na…snowflake is a no go for me.

Jammer van de maat… Een 39mm zou beter zijn. Al zou ik liever doorsparen voor een AT of Explorer1

Ik zou hier een mooie Aramar van 42mm kunnen maken. Prachtig ontwerp, maar te klein. Zeker voor mijn formaat polsen (22cm…)