Kijk effe naar de nieuwe Tudor Heritage Black Bay Chrono… in 1 woord wauww!!
Ik vind 'm een stunner!!
Heeft een “column wheel” uurwerk met “vertical clutch” Geen idee wat het inhoudt maar het klinkt goed 
Kijk effe naar de nieuwe Tudor Heritage Black Bay Chrono… in 1 woord wauww!!
Ik vind 'm een stunner!!
Heeft een “column wheel” uurwerk met “vertical clutch” Geen idee wat het inhoudt maar het klinkt goed 
Beetje een spuit 11 topic. Vind het ook geen succes, een chrono met duikwijzers
Waarom spuit elf?
Ik vind het best een gaaf ding. Maar zoals skv zegt, die wijzers zijn wel gek zo.
Er zijn toch al diverse topics over de nieuwe modellen van Tudor, en deze in het bijzonder?
O, heb ik ook totaal gemist!
Ik vind 'm wel geslaagd eigenlijk. De doelgroep zal het denk ik niet zo uitmaken dat het een duiker-chrono-bastaard betreft.
En wat “spuit elf” betreft, kom op, iemand mag toch zijn enthousiasme tonen in een topic over één specifiek horloge?
Prachtige chrono, maar inderdaad die wijzers.
Helemaal als de minutenwijzer op de registers staat.
Gemiste kans.
Even dit topic reviven, anders word ik misschien voor spuit12 uitgemaakt… 
Vandaag even om de pols gehad bij S&C in Utrecht.
IRL mooi hoor. Wat dikke kast, in lijn met de andere black bays natuurlijk. Maar draagt goed, mooi formaat met 41 mm. Wijzerplaat heeft een korrelig effect, staat m prima. Chronopusher ontschroeven netjes, je moet wal wat hard drukken voor activatie.
Me like! Of ie er komt? Dan moet de Polar het veld ruimen en dat is wellicht een brug te ver.
Plaatjes:
Zeer gewaagd en soms wat tegenstrijdige designelementen. De meer behoudende liefhebbers onder ons hier op HF zullen er niet snel voor kiezen, de meer veranderingsgezinde verzamelaars met een retro knipoog wel…
Het navolgende artikel says it all… vers van de pers, vandaag verschenen op Monochrome.
Cheers,

Otto
Wat je spuit ben je zelf.
Toffe robuuste klok.
ja nav dat artikel was mijn interesse weer gewekt!