Tudor Heritage Chrono te koop. Mooie heruitgave van de jaren 70 Tudor 7031 en de 7169 Tudor Monte Carlo.
In hele nette staat. Uit 2010. Full set met Tudor-kaart, Tudor-tag, extra schakel, Tudor-boekjes, glanzende Tudor-box en et cetera. Zie foto’s.
Loopt netjes, ongeveer -10 seconden per dag. in februari een kleine onderhoudsbeurt gekregen door Mark Bramhaar van WatchInside (officieel Omega & IWC reparateur): schoonmaken, extra oliën, afstellen, op waterdichtheid testen, opmaken, ultrasoon reinigen en et cetera.
Bij serieuze interesse kan ik een filmpje via Whatsapp sturen voor een beter beeld van de conditie van het horloge.
Check ook mijn goede feedback als verkoper. ![]()
Merk en model: Tudor Heritage Chrono 70330N;
Diameter: 42MM;
Leeftijd: 2010;
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2025;
Factuur en/of certificaat: factuur kleine onderhoudsbeurt en originele Tudor-pas aanwezig;
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set;
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen omgeving Arnhem, verzending mogelijk (jouw risico);
Conditie (krassen, werking etc): alles relatief, maar 96%/97% nieuwstaat;
Soort uurwerk en kaliber: ETA-2892 basis uurwerk met een Dubois Depraz chronograafmodule en fly-back feature met een 42 uur power reserve;
Vraagprijs: €3.050,-;
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.