Tudor Heritage Ranger en Chrono Blue

Ik weet dat er in april al een keer een topic is geweest maar hij verdient natuurlijk gewoon nog een keer de aandacht, dit prachtige horloge:

In de categorie heritage is deze natuurlijk ook subliem:

Wat een mooi merk dat Tudor. Toch maar even doorsparen :slight_smile:

Oke, leuk horloge, niet mijn smaak. Is er ook een vraag of misschien wat leuks te vertellen over dit horloge, of zullen we gewoon random plaatjes van horloges gaan posten waarvan we vinden dat ze aandacht verdienen?

Mmmm…vind het niets bijzonders.

De BB is 10x mooier

Wel jammer van die band van de Ranger…

in dit geval was het 't laatste, kwestie van enthousiasme delen

als dat mag natuurlijk :wink:

De band van die Ranger, is in mijn persoonlijke mening, gewoon “not done”!
Vind hem echt ver-schrik-ke-lijk…
Voor de rest wel een hele mooie onopvallende klok.

De Heritage ben ik ooit wezen passen want vond hem op de plaatjes zo vreselijk mooi, vooral met die bijpassende nato.
Maar in real life, op mijn pols… Helaas. Vond het toch niet zo geslaagd.
Ik heb uiteindelijk ook voor de BB red gekozen.

Maar Tudor timmert wel prima aan de weg tegenwoordig. (tu)

Pieter.

De chrono blue is misschien wel een horloge wat je alleen draagt tijdens een tochtje met de Riva.

Dus ik kan me je keuze wel een beetje voorstellen. De black bay red is natuurlijk ook een schitterende klok.

Ik vind de chrono grey leuker. Wel sfeervolle/passende foto’s

Die ranger vind ik niets aan. Ronduit saai.
De chrono is daarentegen wel mooi!

De ranger vind ik dan weer een prachtige klok. En de chrono Is dan weet niet mijn smaak. Gelukkig hebben er niet allemaal dezelfde smaak.

Voor de goede orde: de chrono wordt geleverd met stalen band. De getoonde band is een standaard extraatje…

Precies. En op staal is hij ook super:

+1!

De Chrono blue vind ik al lang een beauty.

De ranger doet me helemaal niets.

-edit-edit- i hate autocorrectie.

vooral die van de iPhone, ik krijg echt de meest bizarre hersteloperaties van doodnormale dagelijkse woorden die in vergezochte dingen worden veranderd