Ik was vandaag in een horlogewinkel in Brussel om mijn Heuer Temporada te verkopen.
Dit was de enige winkel die me een zeer nette prijs ervoor gaf.
Ze hebben dan ook wel verschillende Heuers te koop staan aan vind ik wel redelijk hoge prijzen. Ze haddan zelfs een Heuer Autavia Orange Boy van 1973 met de originele doos en de originele papieren. Dit kom je niet vaak tegen, ook de vraagprijs van 7500 euro kom je hiervoor niet vaak tegen.
Nu kon ik het, terwijl ik daar was, niet laten om de Tudor Hydro 1200 eens te passen.
Wat een MONSTER! Ik was altijd al gefascineerd door de klok, maar wist dat deze met zijn 45 mm diameter voor mijn polsen veel te groot ging zijn.
En inderdaad, ik had gelijk. Maar het is toch een zeer degelijk en tot de verbeelding sprekend ding.
Ik blijf hem prachtig vinden, maar dan misschien voor iemand met grotere polsen dan ik.
Hier wat foto’s van het net:
Goede keuze om deze te laten liggen. Imho een van de lelijkste Tudors.
Mooie duiker. Zo groot vind ik hem niet vallen om je pols, kan best hoor.Zo’n duiker mag wel een beetje aanwezig zijn.
Ben fan van het merk, maar wat een gedrocht is dit zeg!
Gekke horloges uit de jaren '70 
Een relatief grote dial weten ze nog druk te maken! Nee, deze zou ik ook links laten liggen…
Ik hou van Tudor maar wat is dit een lelijk ding, wees blij dat ie niet om je pols zit!
Je ziet deze niet zo vaak, en dat is maar goed ook. Buitenproportioneel niet mooi.
Dit is inderdaad een forse duiker. 
…en niet de mooiste… oeff ik vindt de Pelagos als duiker toch mooier. 42mm is beter. Wat is de prijs van de Tudor 1200?
Niet echt geslaagd moet ik zeggen…
Dan weet ik andere Tudors die ik maar al te graag zou willen hebben 
Hoezo, de tekst op de dial is toch reuze subtiel.
Elf.
Tweedehands zijn deze redelijk goed geprijsd rond 2000 euro.
Al waren ze de helft…
Dan kocht jij er 1? 
Nee, zelfs dan nog niet
Fan van tudor, maar deze is echt lelijk en veel te groot…
Ben gek op duikers maar dit kan me ook niet bekoren 
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik vind hem ,als een van de weinigen dus, best mooi…lekker groot en lomp…soms heb ik daar zin in ,net als mn ecozilla bv.
Doet t m niet voor mij aangezien deze voor mij simpelweg te grof is. Maar goed ook dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben…
Succes met je verdere zoektocht, want er gaat zeker wat voor de Heuer terugkomen heb ik al door…
Ik had daarjuist geantwoord in een ander post dat ik de Pelagos wat grof vond maar deze slaat wel alles…
@Bally als ik dit vragen mag, ben je bij Le Collection’Heure geweest?