Omdat ik iets anders op het oog heb, bied ik mijn Tudor Hydronaut 89190 aan. Dit horloge is begin dit jaar door mij aangeschaft bij B&Owatches.
Een supergave Tudor uit de periode net nadat de banden tussen Rolex en Tudor zijn verbroken. Overeenkomsten tussen beide merken zijn nog duidelijk waarneembaar, zoals: drilled lugs, cyclops, triplock.
Een erg fijn horloge om te dragen. Een cool ding van Tudor en daarbij een keer niet zo’n eeuwige BB58
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Tudor Hydronaut 89190
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2004
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): jan. 2024
Factuur en/of certificaat: factuur van B&Owatches
Originele doos en/of eventuele accessoires: Box
Verzendkosten of afgehaald: verzenden tegen kosten/risico koper. voorkeur voor persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt, maar netjes
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Vraagprijs: 2500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).