Tudor kwaliteitsprobleem met het wijzerblad

Per toeval kwam ik dit filmpje tegen over een kwaliteitsprobleem met de BB. Weet niet zeker of dit al bekend is. Ik wist het in ieder geval niet.

:rofl:

Man man man.

OMG :scream::scream::scream: Heb gelijk al m’n Seiko’s ook nagekeken en je raadt het nooit…

2 likes

@RLC heeft nog wel een leuk verhaal over Tudor en wijzerplaten.
Toch Ralph?

1 like

Wat wat wat ?

1 like

Ja wat denk je…

Gelukkig geen last van hier :slight_smile:

Over dat maak ik me niet druk hoor…

1 like

1 like

Bij dit horloge - en die op het filmpje - lijkt me eerder dat de hele print een paar tienden naar rechts zit t.o.v. de indexen. Het Tudor-schild lijnt ook niet uit met de 12-index bij het exemplaar in het filmpje.

Kan me van een paar jaar terug herinneren dat iemand een Tudor had waar ergens een complete letter ontbrak in SWISS MADE.

man man man armoede… wie valt dat nou op!

Daar heb ik ook geen last van ik zie enkel 2 streepjes staan :sunglasses:

1 like

waaat, heb je een seiko gevonden met een bezel die niet goed aligned? Woooow, die zijn geld waard zo zeldzaam :rofl::rofl::rofl:

1 like

Als ik duizenden euro’s aan een horloge uitgeef moet het goed zijn. Ik heb 4 Speedmasters afgewezen voor ik een goede trof. :man_shrugging:

1 like

:rofl::rofl:

Dank voor je waardevolle bijdragen in dit draadje.

1 like

Dit komt puur door de.hoek van de foto. Geloof me alles is recht en klopt exact :+1:

1 like

precies dit!

1 like

Kan hoor. Lichtval zal meespelen.

1 like

Als je een horloge nieuw koopt moet ie krasvrij zijn, uurwerk perfect en compleet. Als je dan met een loop gaat zitten controleren op elk detail is dit mischien wel eens een te duur horloge om zorgvrij te dragen. :wink:

2 likes