Tudor new watches 2021

Vooral met die gouden gilt is het een hele mooie combi… hopen dat ze dat ook terugbrengen in een nieuwe groene.

1 like

De Rolex Pepsi is andere koek. Ik vind de Tudor heel mooi, maar je mag/kan hem niet vergelijken met de Rolex.

1:10 CEST is toch over iets meer dan twee uur he? Anders hadden ze wel 13:10 geschreven?

1 like

Klopt, en die tijd van ‘tien minuten over’ slaat ook nergens op. Daarom moet het wel een hint zijn… :shushing_face:

01.10

2 likes

Die rook vind ik wat gek. Kan het duiden op een proces waarbij men van poeder een harde substantie maakt?

2 likes

Ceramic?

1 like

Zwart en rood, misschien een coke GMT? 🥸

Yep, zirconiumoxide.

Bezel gaat dus van blauw met rood naar zwart met rood. Revolutie!! :rofl:

2 likes

Misschien wel mét een ceramic upgrade, maar dan gaan ze in Rolex-wateren vissen.

De coke GMT bij Tudor, omdat ze het bij Rolex niet durven nog, ik zeg plausibel.

1 like

Ik zie een Submariner herrijzen uit die zwarte en rode aswolken. Maar let maar niet op mij. :zipper_mouth_face:

4 likes

Whooooow als die er komt denk ik er toch echt over na om mijn zwarte BB 58 er voor in te ruilen.

1 like

Lijkt me heeeeel sterk.

1. Het is een Rolex kleur
  2. Het is een Rolex kleur
  3. Het is een Rolex kleur
  4. Zou de Tudor Harrods discrediten

Oh en had ik al gezegd dat het een Rolex kleur is?

1 like

Dan wordt dat het niet. Groen? Zou dat wel een optie zijn?

Als ik vannacht nog maar kan slapen :grimacing:

1 like

Ben zeer benieuwd. Helaas zal het voor mij bij ‘kijken, kijken en niet kopen’ blijven :wink:🥲

Tja…

Better go for the ‘real’ thing…:roll_eyes:

Ja dat denk ik dus ook. Een hint naar de Tudor Submariner.

1 like

Toen Rolex de nieuwe sub introduceerde vorog jaar was de tagline iets van “into the deep” en de kleur donkerblauw.

Nu doet Tudor een zwart met rode aswolk en denkt iedereen ook “submariner!!!”

tenor (37)

3 likes

Ik kan er niks anders uit opmaken. :joy:
Of het is een P02. Dat kan ook! :see_no_evil: