Tudor new watches 2021

Nu TUDOR officieel heeft aangekondigd volgende week woensdag met nieuwe releases te komen is het tijd voor een eigen topic. :ok_hand:

Meer mensen enthousiast? :grin:

WEDNESDAY, 7 APRIL AT 1:10 - CET TIME
TUDOR NEW WATCHES 2021 REVEAL

afbeelding

29 likes

Jazeker!

Een topic zonder dat we weten waar het over gaat. Spannend!!

5 likes

Wel benieuwd wat het gaat worden, andere kleur BB58? Hoop niet dat het een nieuwe Royal gaat worden.

5 likes

Hoop dat ze met new watches nieuwe modellen bedoelen en niet gewoon hetzelfde model weer in een andere kleur. :sweat_smile:

5 likes

Ik hoop iig niet op een bb58 GMT. Dan moet mijn blauwe weer de verkoop in namelijk :rofl:

10 likes

Een nieuwe Pelagos zou ik wel lusten!

4 likes

De geruchtenmolen begint al te draaien. :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hier een post van Tudor op Instagram.

2021-03-31 17_24_17-Window

3 likes

Ik hoop voornamelijk, zoals met elke nieuwe release, dat ze niet de afmetingen vergroten. Er zijn genoeg Panerai op de wereld, laat aub iets over voor de rest van ons.

7 likes

Ik vond het ook zo mooi dat ze bij de blauwe BB58 de link leggen met de Tudor Submariner. Alleen vanwege de kleur. :rofl: Knap is het wel. :ok_hand:

1 like

Een blauwe Heritage Black Bay met keramische bezel en een datum op 6 uur… Lijkt me wel wat!

2 likes

Misschien een utopie of waanzin (heb het best heet) maar wanneer gaan de grote merken een keer betaalbare horloges uitbrengen voor de gemiddelde liefhebber? Horloges tussen de €500-€1000? :man_shrugging:t2:

6 likes

Ik denk op middellange termijn niet tot nooit.

Genoeg andere merken die dat gat vullen. En zeker met de bubbel die gaande is met meerdere merken… Nee

3 likes

Ik weet niet of dat zin heeft, die gaan binnen no time drie keer over de kop. Kosten ze alsnog hetzelfde als een BB58.

2 likes

B392C348-6CBE-4797-AFBB-62CA552A81AF

Yes! Tudor, het nieuwe Rolex … als het om hypegedrag gaat. Komt er (wéér) een nieuwe sub of (wéér) een variant op de BB? Ow, spannend allemaal!
Best wel jammer eigenlijk. :wink:

6 likes

OT.

Groene bb58 lijkt me wel wat.
Sub zekers.

2 likes

Daar hoort een plaatje bij!! :heart_eyes:

32 likes

Seiko doet dit al.

Als die er komt word dat een giga hype.

Want Rolex sub tegen list is moeilijk en zo niet voor nieuwe klanten onmogelijk.

Tudor is in de regel makkelijker te krijgen en de mensen die eigenlijk een Sub van de grote broer willen maar daar niet aan kunnen komen om whatever reason en geen premium willen betalen gaan zich massaal op een Tudor sub storten.

Vraag me af of deze hype over een jaar over is als die er gaat komen. Ik vermoed t niet en intussen word dit ook een model ‘waarvoor u niet meer op een lijst komt ivm de grote vraag en mindere verkrijgbaarheid’.

Tudor sub word de nieuwe Rolex sub. Op korte termijn niet te krijgen bij de ad en grijs minimaal xx% premium t eerste jaar.

2 likes

Niks aan toe te voegen. :laughing:

Luister naar deze man. :ok_hand: :fire:

1 like

Hij vergeet te melden dat je ze dus na een maand of 4 als warme broodjes kunt oppikken in het blauwe gedeelte op dit forum.

8 likes