Tudor new watches 2021

Haha ook waar! :grimacing:

Lees dit nog eens terug.
Da’s toch eigenlijk armoe? Onniedan. Ik bedoel, nou ja … kuddevolk en we laten ons helemaal gekmaken door 't gehype én wat kunnen we er snel aan verdienen (en hoe helpen we de markt voor de echte liefhebbers, net zoals bij Rolex, volledig naar de klote!). Ben zo blij dat ik daar overheen ben, want ja; ik herken het wel hoor, alleen ‘in mijn tijd’ was Rolex nog goed verkrijgbaar. Was leuk! :wink:

7 likes

Ik hou mijn hart vast. Hoop dat het meh… is anders volgt er weer een megaflipper actie.

Ik vermoed niet mits die er komt die hype binnen 4 maanden over is. Ik ga uit van minimaal een jaar.

Ik verwacht dat de hype train vele malen erger word dan een bb58.

En wellicht idd als de hype train over is dat die dezelfde kant op gaat als de 58.

Echter zullen er heel veel mensen zijn, veel meer dan die een 58 wilden hebben, die een sub willen. Rolex onbereikbaar, om whatever, dus doe maar een Tudor.

1 like

Je bedoelt onbereikbaar voor listprijs. :wink:

1 like

Als je echt een Rolex sub wil hebben wellicht.

Maar laten we niet die kant op gaan aub om Tudor weg te zetten als ‘pau***merk’ tov Rolex. Heb de bb58 met veel plezier gedragen en wat een bak licht gaf die.

Dont feed the trolls.

En eerlijk? Ik vermoed dat de Rolex markt over een 5 jaar nog ‘zieker’ is dan nu. Ik zie dat merk op middellange termijn niet meer gezond worden.

@dreski. Klopt idd. Ben iemand die uit principe niet meer dan list betaald. En eigenlijk ook korting wil hebben. Ongeacht merk of model. Nu heb je bij een aantal merken met beide punten niks in te brengen. Voor jou 100 anderen en meer.

3 likes

Hopelijk een echt nieuw horloge en niet gewoon een ander kleurtje wijzerplaat. Een BB58 GMT Pepsi zou wel echt héél populair kunnen zijn. Een update van de Pelagos misschien? Liever niet maar kan wel, is nu toch al even op de markt.

1 like

Ik zet Tudor zeker niet weg als tweederangs tov. Rolex of een ‘wannabe’ klokje, ik vind juist dat Tudor door moet gaan met het ontwikkelen van een eigen smoel. Ik vind Tudor een prachtmerk! Dus geen kopiëen van alom gehypte subjes ofzo, maar gewoon leuke horloges maken zoals de Pelagos, een North Flag of dat soort horloges. Niet de zoveelste sub graag, … daar begon ik mijn verhaal ook mee. Maar ja, die sub zal er wel komen; levert geld op, doordat iedereen eigenlijk een Rolex wil. :wink:

Jij bent overigens zelf degene die meermaals suggereert dat iemand die geen sub kan betalen uitwijkt naar een Tudor.

Het goeie nieuws is, zo heeft Hans het ooit ook bedoeld:

“For some years now, I have been considering the idea of making a watch that our agents could sell at a more modest price than our Rolex watches, and yet one that would attain the standard of dependability for which Rolex is famous. I decided to form a separate company, with the object of making and marketing this new watch. It is called the TUDOR watch company.” - H. Wilsdorf

:sunglasses:

4 likes

Wordt het niet eens tijd dat de Prince naar Nederland komt? Ja, zeker wel! :beers:

4 likes

Eens😂

8 likes

Zie het Prince topic. Volgens mij zijn er een stuk of 30 Princen naar Nederland gekomen vorig jaar. :grimacing:

11 likes

Mij ook. Zie ik echter niet gebeuren

1 like

Yeah, da’s fresh! :sunglasses:

dc1b49cf6e196c6e4e3086389fdc459f

Over fresh gesproken, fraai.

5 likes

Ik hoop met name dat ze de uurwerken aanpassen in de bb lijn, waardoor de horloges een stuk dunner worden.

Ja of waarom niet het dunnere uurwerk van de BB58 in de 41mm BB?

:joy:

1 like

Toen we nog jong waren, ouwe … je weet toch! :rofl:

1 like

Ik zeg we krijgen een groene Pelagos. :sunglasses:

4 likes

Meer events! Wordt een leuke week. :grin:

4 likes

De blauwe BB58 was de eerste maanden lastig te krijgen. Nu volop verkrijgbaar.