Tudor new watches 2021

Er zijn meerdere die ik graag zien komen, maar deze zou ook echt super zijn!

1 like

Ik denk dat deze er uit gaat

4 likes

Denk dat het vast wel iets te maken heeft met zwart en rood gezien het plaatje op de website van Tudor.

Een nieuwe GMT is dan nog niet zoā€™n gekke gedachte.

Nog een kleine week geduldā€¦

3 likes

Pelagos GMT (evt iets kleiner) zou ook wel lekker zijn.

11 likes

Een duikhorloge met Gmt functieā€¦

1 like

Niet? Als je op een tijdzonegrens aan het duiken bent is het best wel handig denk ik, zwem je zomaar van UTC naar UTC+1 ofzo ā€¦

10 likes

Ja verdomd inderdaad en als je niet voldoende perslucht heb voor je duik zwem je even terug voor nog een uur :ok_hand:

16 likes

Pcies

Beetje tƩ druk voor mij.

:joy:

Als je van een BB een gmt kan maken, dan toch ook van de pelagos? Wel even het heliumventiel dichtlassen natuurlijk.

Als ik de kleuren van de banner zie zou een Coke mij niet verbazen. Ik hoop een bb58 coke, dromen magā€¦

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt.
Maar ik hoop nog minimaal op een groene BB58 erbij.

Haha nooit zo over nagedacht. GMT in de moderne Pelagos/North Flag Style dan.

1 like

Gewoon een volledig nieuw model! Echte GMT met idd coke bezel.

2 likes

Afgelopen jaar de royal en de bb58 blue uitgebracht. De royal geldt als meer sportief dress watch alternatief ik denk dat ze dit jaar met een gmt lijn gaan komen met een verbeterd uurwerk. Denk tevens dat de pelagos er wel eens uit zou kunnen gaan, om de duikers meer naar de bb58 te positioneren. Denk in het algemeen dat de blackbay lijn aangepast gaat worden zoals deze nu is zijn er te veel varianten mogelijk binnen de lijn ik vermoed echt dat ze dit gaan inkrimpen.

Ik ben heel erg benieuwd waar Tudor (en natuurlijk ook Rolex) mee gaat komen. Gezien de teaser denk ik een Black Bay GMT Coke. Zal dan wel weer een gelijke release zijn met de Rolex GMT Master II Coke net zoals de Pepsiā€™s in 2018.

Klopt alleen ik denk dat de hype rond ā€˜een subā€™ of die nu van Rolex of Tudor komt tov een bb58 niet te vergelijken is.

Maanden met een 58 word wss een jaar met een ā€˜subā€™ :grimacing:

1 like

Ik hoop op iets nieuws en fris. Geen reĆÆncarnatie van een Pepsi, coke of submariner (gaat toch niet gebeuren).
Eens een keer geen retro, dat is toch een blijk van creatieve armoede.

1 like

Yep

3 likes