Tudor new watches 2021

Misschien is het waar, maar heritage slaat altijd meer aan. Met de Royal hebben ze iets nieuws geprobeerd. Nu kijk één jaar later, er is er 1 op het forum en die staat in het blauw.

Zeg nooit nooit. :grin: Niemand die de Stella dials op een OP aan zag komen. :see_no_evil:

Denk eerder dat Tudor de nieuwe Rolex gaat worden qua prijzen.

3 likes

Dat is toch alleen het logo in poedervorm wat daarna zijn vorm aanneemt,? Zwart met rood… Of heb je een andere teaser gezien,?

1 like

Voor veel mensen is dat al genoeg. :grimacing:

1 like

Of de wens is de vader van de gedachte… Was ook mijn eerste gedachte en zou ik ook heel mooi vinden overigens!

1 like

Altijd mooi die nieuwe modellen, dan worden de huidige natuurlijk flink afgeprijsd… :joy:

1 like

Wie staat er al op de wachtlijst voor een onbekend model? :laughing:

2 likes

Dit zou wel mooi zijn…

15 likes

Wat nieuws is altijd leuk.
Ben benieuwd

Dit ziet er wel top uit!

1 like

Gaaf en dan een hoog vlak saffier erop (beetje plexi sexy idee) en dan nog voor 1 keer een old skool Eta erin en gilt dail :sunglasses:

2 likes

En dan voor rond de 2k. :ok_hand: Horloge wat je in heel wat collecties gaat tegenkomen.

2 likes

Ik ben niet een liefhebber van de Ranger en zou het jammer vinden wanneer dat m zou worden (als enige).

Maar uiteraard gun ik m aan een ieder :wink:

De Royal is juist een retro soepje van Rolex en Tudor elementen.

2 likes

Tsja… kies maar. :laughing:

TUDOR
  • Royal
  • Prince

0 stemmers

3 likes

Black Bay coke GMT? :heart_eyes:

1 like

Ik las nog een leuke optie op het WUS forum.
Als Tudor een Submariner zou lanceren, zou die TUDOR Black Bay 62 gaan heten.

“58 case with crown guards and a bezel with teeth based on the ref 7928”

2 likes

Ik ga alvast ff een afspraak inplannen bij Schaapje denk ik.

1 like

Releases zijn woensdag om 13.10 uur. Ik denk als je een tijdslot om 14.00 uur hebt dat je goede kans maakt. :shushing_face:

2 likes

Ik had inmiddels eigenlijk wel een teaser van Tudor verwacht vandaag. :thinking: