Tudor new watches 2021

Als Rolex een nieuwe Explorer uitbrengt zou een nieuwe Ranger voor Tudor wel heel tof samenvallen!

2 likes

Ja daar is al over gespeculeerd door IDguy op YouTube.

1 like

Ik hoop op die Ranger maar dan in het blauw.

Die zijn prachtig :heart_eyes:

Voor mij 100% de Royal :grimacing: heb ze beide gehad maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de Royal…al zijn het 2 andere stijlen.

5 likes

Liever een arrow secondenwijzer, ipv die paddle…

Groen
Groen
Groen wij willen groen. Groeneeeeeee om de pols

Groeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geef mij een groene groen groener dan groen

:man_shrugging:

6 likes

Voor mij ook de Royal, mooi modern.

1 like

Krappe t-Shirt met Meloeneeee

Om de pols een

GROENEEEEE

3 likes

Pak maar de kleurpotloden en een kleurplaat.

De hype die nu al rondom de mogelijk nieuwe collectie van Tudor ontstaat! Ik ben van mening dat ze met een model gaan komen waar de vraag naar explodeert … Rolex binnen 2 jaar weten te positioneren als nagenoeg onbereikbaar voor de “iets meer als Jan Modaal” en de sub 6k markt opvullen met modellen die ook enigszins beperkt zijn waardoor bovengenoemde groep (waaronder ik overigens zelf ook behoor) zich ook speciaal voelt dat ze een horloge hebben weten te bemachtigen wat enigszins toegang geeft tot een “exclusieve club” … het uitbrengen van een Tudor sub of milsub (hoe je het beestje ook noemen wil), wat qua DNA nauw verwant is aan de Rolex Sub, zou op dit moment een enorme cashcow voor het bedrijf zijn! … als dit een vooropgezet plan van van Rolex is hebben ze op de marketing/sales -afdeling zeer kundige mensen zitten.

NB; bovengenoemd is enkel een gedachtensprong van mijzelf en geenszins berust op feiten … het kan dus berusten op compleet onzinnige gedachten :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ja groen :green_heart::green_heart::green_heart::green_heart:
2 likes

Groeneeeeeeeeeeee

Jullie weten dat een groene black bay bestaat he? :frog:

2 likes

Ja een dikke ongezonde BB die niet van ongezonde snacks kan afblijven. Wij hebben ons laten vertellen dat in deze tijden je gezond bezig moet zijn. Wij willen een gezonde BB58 die afgetraind is​:muscle::joy::joy:

3 likes

:crazy_face:

Nieuw hier op het forum? Welkom!

2 likes

Ach joh! Laat mij deze open deur ook even een keer intrappen :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

2 likes

Als marketeer wil zeggen: maak marketeers niet slimmer dan ze zijn. Het zijn mensen die op basis van inzichten en data hele logische keuzes maken. Is niks spannends of visionair aan, gewoon rationele keuzes die iedereen met gezond boeren verstand ook maakt. Marketeer weten het alleen heel tof te brengen :slight_smile: dat wil overigens niet zeggen dat een plan altijd lukt, want de concurrent is ook kundig.

2 likes

… en groen is. :see_no_evil: :ok_hand:

4 likes