Op WUS suggereert iemand dat de launch tijd (1:10) wellicht kan staan voor submariner 94110.
Beetje vergezocht maar die tijd (1:10) zal wel gekozen zijn om een specifieke reden
Op WUS suggereert iemand dat de launch tijd (1:10) wellicht kan staan voor submariner 94110.
Beetje vergezocht maar die tijd (1:10) zal wel gekozen zijn om een specifieke reden
Als Tudor dat gaat doen, dan zal die ‘Sub’ op vele vlakken net niet goed genoeg zijn zodanig dat de vraag naar ‘een echte’ niet gekannibaliseerd wordt. En dan zit je eigenlijk in dezelfde situatie als nu.
Als we eerlijk zijn kunnen we naar mijn aanvoelen ook gewoon zeggen dat de Subs bij Rolex te goedkoop zijn. 7,7k heb je er ééntje. Dat is en blijft veel geld, maar het voelt alsof je meer in ruil krijgt dan als je met dat bedrag gaat shoppen bij GS, Zenith, Omega.
Een sub voelt voor mij als werkelijke waarde tussen 5k en 6k. Alles hierboven is teveel.
GS, zenith en omega leveren zelfde of meer voor die prijs…
En? Staan we al op een wachtlijst …
Ik ben zo nieuwsgierig naar de nieuwe versies dat ik nog heel even wacht met het inplannen van een bezichtiging voor een Grand Seiko.
Ik had zelf nog niet eens gedacht aan de tijd, 1.10 uur. Maar je hebt denk ik wel gelijk, zo’n specifieke tijd kan geen toeval zijn! Zou het dan toch…
TUDOR Submariner incoming!!
Dan hadden ze op vrijdag 9 - 4 om 1.10 uur moeten starten, maar dat is sowieso te vroeg voor de hele USA , dan kun je beter om 17.00 Geneve tijd publiceren.
Ik heb geen keuze gemaakt. De Prince zelf een poosje gehad. Erg comfortabel en geheel in balans. Lekker horloge!
De Royal gepast en in het buitenlicht gezien.
Die krijgt tot op heden hier niet de credits die het verdiend! Super gave band, ik vind een erg mooi aansluiting op de kast en een sportief chique uitstraling. Die is volgens mij vrij uniek in deze prijsklasse. Staat bij mij op de lijst en gaat er zeker een keer komen!!
Per ongeluk in verkeerd geplaatst?
Volgens mij ook
Gmt master is geen duiker. Wel een flieger.
Wat maakt het dan een flieger ipv. een duiker? Ik heb namelijk altijd begrepen dat het een duikhorloge is.
Complete radiostilte op het Instagram kanaal van TUDOR. Ik weet niet of dat een goed teken is.
En die release tijd van 1:10 blijft onduidelijk. Wat voor hint geven ze daar nou mee? Wie released er nu iets om TIEN MINUTEN OVER 1.
Geen duikbezel. 100m waterdicht en van origine ontworpen voor piloten.
Toegegeven het lijkt wel op een duiker.
Indien je meer info wil:
Aha…! 1:10 is dus gewoon code taal…een hint voor wat komen gaat.
Een suggestie wat het is?
Max afwijking +/- 1 sec per jaar…10 dagen gangreserve.
Over smaak valt niet te twisten, maar kwalitatief ontlopen de Seamaster en submariner niet veel.
Maar ‘t prijskaartje voor een submariner met een groene bezel inlay is al exorbitant én dan ben je nog spekkoper als je hem voor list weet te bemachtigen. En durft er dan nog iemand om korting te vragen bij een AD voor een submariner?
Zijn de prijzen weer omhoog gegaan? De nieuwe Seamaster was toch 4900?