Tudor new watches 2021

Nu de Speedy in prijs omhoog is, was er weer wat ruimte om de Seamaster omhoog te doen zeker?

Wat een prijzen zeg… :thinking: een paar jaar terug stond een Seamaster diver 300m aan 2880,- bij Wwwatches.

Ontopic: ben benieuwd waar Tudor mee komt! Laat maar komen :smiley:

Kan je best proberen maar schat de kans erg klein in dat het lukt.

Rolex en korting word m gewoon niet schat ik zo.

Vind t 88xx moment van Omega ook een stuk mooier eerlijk gezegd.

OT.

Ik zou graag 4 dingen willen zien in onwillekeurige volgorde.

1. Ranger met manufacture.
  2. Sub.
  3. Iets kleinere Pelagos
  4. BB58 green
4 likes

Oh, maar dat is vlak na de lunchpauze, toch? Dan is iedereen “druk” met toiletbezoeken en het zetten van koffie, maar de leukere verklaring is…

2 likes

Dit is een goed voorbeeld van een geslaagde marketing, de wereld doen geloven dat Heineken een lekker biertje is…

1 like

Allemaal niet onrealistisch! Alleen die sub zou ik niet snappen, als je ziet hoe populair de BB is.

Maar een Ranger met inhouse uurwerk zou wel top zijn! Ik heb 3 jaar een Ranger gehad en ik blijf het model een warm hart toedragen :blush:

2 likes

Dat is nogal een wensenlijstje. :partying_face:
Alleen nr. 2 zou voor mij al voldoende zijn. :smile:

Ik hoorde trouwens geruchten (via via --> AD Wenen --> Tudor accountmanager) dat Tudor met een „Nieuw“ model of lijn komt. WOENSDAG!! :partying_face:

2 likes

1:10 van de prijs van een gelijkwaardige rolex ;)?

4 likes

Een Ranger op basis van de BB 58 :yum:

1 like

We gaan t zien.

Sub een tweede cashcow naast de bb58 en een hype van heb ik jou daar. Als t zover komt gaat die dubbel en dwars over de bb58 hype heen die ook nog eens veel langer gaat duren.

Groene bb58 zie ik ook wel gebeuren. Als ik zie hoeveel ‘dure’ merken de laatste 2/3 jaar een groene wijzerplaat in een of meerdere modellen hebben uitgebracht zou ik t niet onlogisch vinden. Laatste voorbeeld is de sea-q.

Groen is t nieuwe blauw aan t worden.

En t zou niet heel gek zijn als ze de manufacture in steeds meer modellen zouden toepassen dus de volgende logische stap zou me de Ranger lijken, al dan niet icm een iets ander uiterlijk.

3 likes

Dunne kleine GMT ligt wat mij betreft het meest voor de hand, maar zouden ze voor een GMT in een kleinere en dunnere kast een nieuw uurwerk nodig hebben, of kunnen ze hun huidige GMT uurwerk gebruiken?

1 like

Lijkt er idd wel op. Bij kleding ook al. De uitspraak was altijd ‘groen zonde van je poen’. Nu meerdere kledingstuk kon de kast in groen.

Eea vangt wel af van de tint groen :green_square:

1 like

Ja dat laatste is heel belangrijk. Het groen van de Harrods editie spreekt me wel aan. Als het echt gifkikker groen wordt haak ik af. :frog:

Maar goed, felgroen zou ook niet echt bij de heritage lijn passen.

Tudor Black Bay P-01 GMT om voort te bouwen op het succes van de reguliere P-01 :joy:

2 likes

Tijd om af te bouwen. :laughing:
Mooie is wel, als de P01 weg is is er ruimte voor iets nieuws. :zipper_mouth_face:

1 like

Tudor Submariner zou wel echt de bom zijn…

2 likes

Ja Submariner, of verder als Milsub. Ik ben heel benieuwd of ze het aandurven. :see_no_evil:

1 like

Reissue van deze

12 likes

Ik zie het al gebeuren dat ze een sub uitbrengen, maar dan ik de verkeerde afmetingen.
36 en 43 mm ofzo.

Laten we bidden voor deze in 38 mm
37 mm mag ook.

12 likes

Yes :star_struck: ach 39 mag ook nog net :wink:

3 likes