Tudor new watches 2021

Voldoet totaal niet aan de verwachtingen, jammer…
De sub zal toch ooit wel weer eens terugkomen?
Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen🙏

2 likes

Inderdaad een anti climax. Ben voorlopig blij met mijn eigen collectie. Gaat zoals het er nu uit ziet niet veel nieuws van wat Rolex en Tudor hebben laten zien vandaag bij in komen…

9 likes

Nog even geduld tot Rolex de rechten heeft op de merknaam “Milsub”.

2 likes

Wees blij, je arm is al goed gevuld zo!

2 likes

Dan zou ik toch voor die stalen band gaan :eyes:

Is dit nou echt nodig :persevere:

7 likes

Dat zie je toch?
Ralph is weer de oude RLC vandaag. Ietwat over enthousiast & aan het roepen in alle topics…

Morgen is t weer over.

7 likes

Doe de Speedmaster maar, … :wink:

Dus dat. Kan geen ‘armshot’ meer zien :cold_sweat:

Ik ben zeer benieuwd wie bijna 16K overheeft voor deze Tudor. Schat in dat dit geen hardloper zal worden.

1 like

Zo ken ik er nog één. Roep eens “Sub”. Dan heb je in no time @Brick en zijn pompoen op je dak :sweat_smile:

3 likes

Nice!
De knallers zijn wat mij betreft de GMT en de Petit Prince

Vandaag is wel een spannende dag geweest voor de Horloges. Maar wel een beetje teleurgesteld over de uiteindelijke uitkomsten. Paar mooie dingen bij, maar overal minder spectaculair dan gehoopt…

1 like

Ja denk het ook. Plus dat het nu ook teveel in het vaarwater van de BB zou zitten. Die koe moet eerst uitgemolken worden😁

1 like

Doe mij maar dit model op staal! Heerlijk zomers horloge zo op het eerste gezicht :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 likes

Is deze al geplaatst? :heart_eyes:

24 likes

Want?

Kun je timen hoe lang je in de badkuip ligt :grin:

1 like

Ik zat hier precies aan te denken, heerlijke daily beater. Stond al op het punt om de AD te bellen totdat ik ‘silver case’ las. Toen de webbrowser maar gesloten.

4 likes

Ja is wel zo, alleen dat doe je niet met een gouwe BB58 van 16k. :sweat_smile:

Eén ding is wel duidelijk, Tudor doet wat hij zelf wil.

1 like