Tudor new watches 2021

Snap je zeker. Maar wat boeit dat nou.

Het gaat erom of die mooier is. Niet om de euro’s.

Maar dan nog. Vergeleek je nou list en list? Of kunnen we die 41 en 43 straks ongeveer voor evenveel kopen. Grijs. ?

Goede analyse!
Maar is het niet véél erger dat deze zilverduikert geen helium escape valve heeft?! Kansloos in de praktijk toch :grin:

1 like

Hoe krijg je het allemaal om?

De nieuwe Pilot heeft een manufacture uurwerk, de Petite Prince een ETA/Valjoux based chrono. Maar idd voor die Euro 3.5K verschil liever een extra horloge

1 like

Ik vergeleek de marktwaarde van mijn tweedehands IWC versus de prijs (list of met korting) van het nieuwe 41mm model. Dan zou ik een paar duizend euro bij moeten leggen voor praktisch hetzelfde horloge. En dat vind ik het niet waard. Dan koop ik liever voor het geld dat ik bij zou leggen een Tudor Black Bay Chrono (deels) of een Doxa Sub300T Caribbean.

1 like

Precies jij snapt hem.:sunglasses::+1:

Wit!

2 likes

De witte graag.
https://www.youtube.com/watch?v=1Ap1dxKZCkQ

2 likes

Tja, de teleurstelling komt toch echt door onszelf. Milsub dit, Submariner dat, photoshopje hier, whishfull thinking daar. Ondertussen doet Tudor gewoon z’n ding. Tudor heeft ons niks beloofd.

8 likes

Beetje waar. Sorry. :see_no_evil:
Maar het is ook gewoon flauw dat Tudor ons niet geeft waar we om vragen.

Komen ze met een kanarie gele BB58 met groene rand van 16 ruggen. :rofl:

1 like

Denk dat ze gewoon die cashcow keihard uitmelken. Is niet creatief, maar gewoon keihard zaken doen. Die cashcow is echter niet oneindig, dus we moeten nog even geduldig zijn :slight_smile:

1 like

Precies. Als dat Black Bay feestje klaar is moeten ze vanzelf met deel 2 komen. Nu hangen ze in de jaren 50, daarna volgen de jaren 70. :ok_hand:

10 likes

Dat denk ik dus ook, niet te vroeg hier mee komen, maar eerst uitmelken en daarna geven wat ze willen.

Dikke doei zo denk ik er niet over behalve dat ze ons niets verschuldigd zijn inderdaad.
Maar stel je voor, je bent liefhebber van fietsen… Niet die super de luxe of van die electrische maar de echte old skool stale ros fietsen zoals back in the days. Je bent fan van dit soort fietsen door de techniek erachter en knipoog naar de geschiedenis, the heritage :sunglasses: En dan worden de nieuwe fietsen gereleased en komen ze met een kunstof fiets met een glazen stuur met kleine knikkers erin gepropt met lazerlampjes in de spaken… Zo voelde de nieuwe (zilveren BB) release van tudor dit jaar :stuck_out_tongue_winking_eye::joy: zo genoeg internet voor vandaag…

3 likes

2 likes

Hij is wel echt Nice!

Op deze foto vind ik hem juist erg flets ogen, niet de beste belichting…

Hahaha.

1 like

Ik zou die zilveren Tudor moeten halen, ermee in de zee zwemmen en dan het resultaat op Instagram posten. Eens kijken hoe snel Tudor mij dan blokkeert. :sunglasses: #borntodare #everydayfrom925

4 likes

Het snelste resultaat zal je boeken in een openbaar zwembad met zeewater, gegarandeerd dat je na een uurtje weken een prachtfoto kan nemen :wink:

1 like