Ja absoluut. Is echt een mooi product.
Bedankt!
Vandaag viel mijn oog en interesse op deze mooie chronografen van Tudor. Iemand hier in het bezit van zo’n vintage big block?
Awesome!
Geloof dat iemand van het forum deze had gekocht, een aantal maanden geleden.
Dat was deze denk ik, ook prachtig, maar persoonlijk vind ik de stalen bezel nog mooier.
Klopt, dat is hem. Vind de stalen variant ook mooier. Gaaf ding.
Prachtig hoor, ziet er perfect uit! Uit welk jaar komt deze?
Ik zie dat er enorme verschillen in prijzen zitten? Waar moet je buiten de staat van de buitenkant goed op letten bij dit model? Sommige zijn 7500 (full-set) en zien er goed uit en anderen zijn zelfs 10.000+…
Waar zijn al die groene klatsers?
Heb ze hier ooit wel eens voorbij zien komen.
Zo dat zijn beste prijzen! Had deze nog niet gezien, tof model
Welke groene???
Zeg dat wel… Ik denk dat de populariteit van de vintage Daytona hier ook een grote rol in speelt, dit is dan tenminste nog betaalbaar en het meest ‘vergelijkbaar’. Dit zou zomaar nog wel eens een prijsstijger kunnen zijn voor de toekomst. Ik vind hem ook lekker vintage met o.a. het plexiglas, maar toch eeuwig herkenbaar als Tudor/Rolex door de oystercase.
Dat is ook de enige die ik mij kan bedenken
Jammer dat de Harrods niet gebaseerd is op de 58 met de 39mm case, dan had ik hem serieus overwogen. Ik vind de case shape van de 41 minder mooi… die van de 58 is mooi slank.
Idd, de 41 mm is veel te dik. De 39 is echt perfect in alle opzichten. Ik heb ook net de nieuwe sub gekocht en ik had het niet verwacht maar stiekem vind ik de bb58 een leuker horloge. Had ik echt niet verwacht, ik kijk de afgelopen dagen veel vaker naar de bb58. De sub is een icoon maar ergens ook wel gewoontjes ofzo. Doe mijn sub overigens nooit weg maar de bb58 is echt een verrassing! Nu nog op zoek naar een oem nato en ik ben happy! Tudor is heel sterk bezig
Ik ben ook een keer langsgeweest bij de AD voor een Black Bay Steel and Gold, maar die was ook veeeeeeeel te dik… Bovendien vond ik het datumwiel niet mooi in het wit… Mocht die ook de afmetingen van de 58 gehad hebben dan was hij er al lang geweest. De Black Bay 58 is nu wat de Submariner ooit was… Ik begin hem dan ook net zoals jij steeds meer te waarderen, zeker een ijzersterke zet van Tudor.
Ps. die OEM-Nato’s lijken me fantastisch.
Deze heb ik eind vorig jaar gekocht. Geweldig horloge! Zeker bij gebrek aan vintage Daytona budget… Draagt hetzelfde als een nieuwe Air-King of Milgauss.