NA Tudor Oysterdate

Hi HF.

Ik was al aardig lang aan t zoeken naar deze specifieke Tudor. Zelf vind ik de plaat echt onwijs tof (en toffer dan de sunburst op een big block uit de zelfde periode) Maar een goed exemplaar bleek echt moeilijk te vinden.

Er waren soms wel kanshebbers op de welbekende marktplaatsen maar deze vielen uiteindelijk allemaal af. Mede omdat ik al een aantal keer teleurgesteld ben door verkopers uit andere landen. (Zeker niet altijd trouwens) Ik had me dus voorgenomen het ‘buy the seller’ principe te hanteren. Maar dat maakte de zoektocht zeker niet makkelijker.

Toen dit exemplaar dus opdook bij Awco maakte mijn hart wel even een sprongetje. Perfecte staat, ongepolijst, doos, papieren En een super fijne winkel.

Ik ben dus heel content met mijn ‘poor mans porcelain’

Comments? Let me know!

86 likes

Super toffe vondst :sunglasses: Van welk jaar is deze?.. ik zag het al; ‘95 Staat nog mooi gedocumenteerd op hun website :sweat_smile:

1 like

‘95 dat was t enige jaar met deze plaat:)

1 like

En het is een mooie full set! Echt heel gaaf! Geniet er van :smiley:

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

Geweldig mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtig exemplaar!! Heel mooi dat het een fullset betreft,daar hou ik ook van! Geniet en veel draagplezier gewenst😎

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand::ok_hand:

1 like

Heel erg gaaf hoor! Geniet ervan!

1 like

Wat een prachtig horloge is dat! Veel plezier ermee.

1 like

Heel gaaf! Veel plezier ermee🍻

1 like

Tof! Veel draagplezier!

1 like

Prachtig!

1 like

Gaaf!! :grin:

1 like

Had eigenlijk ook niets met Tudor. Mijn interesse kwam toen ik een Snowflake uit begin jaren zeventig kocht en die gewoon dagelijks kan dragen.

!

Dit voelt voor mij net zo tof als een 5513 Gilt voor een fractie van de prijs. Dus toen ben ik me een beetje gaan verdiepen in Tudor en kwam ik deze tegen…

10 likes

Prachtig, met deze wijzerplaat / subdials combinatie. Mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

prachtig , gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Sjiek hoor :crossed_fingers:t3:!!

1 like

Je zal niet zeggen dat dit een horloge uit de jaren 90 is. Mooi tijdloos ontwerp dat zelfs nu nog fris oogt!

1 like

Heel mooi horloge zeg! Er zit een vleugje vintage Daytona aan, maar toch ook weer zo eigen met die subdials icm de klassieke Rolex datum loep.
Goede AM1’s ook! :smile::+1:t2:

1 like