Tudor Only deel III

Huis van Pertijs in Breda kan dat wellicht?

Nee helaas, die sturen hem op naar Brussel.
Al gevraagd nl want hadden gezegd dat ze tzt ook de licentie zouden krijgen.

Ron Sonders, niet om de hoek maar lijkt mij ook een vakman

1 like

Zo. Op minder dan 24h van de UK geleverd in BE.

Prachtig

14 likes

Iemand tips ivm het resizen van een oude folded jubilee? Het lijkt dat ik de middelste links moet openvouwen?

Heel erg mooi! :smiling_face_with_three_hearts: leuk prijsje gekregen?

1 like

Heel erg mooi! :smiling_face_with_three_hearts: voor een leuk prijsje gekregen als ik vragen mag? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zo, ik mag hier ook weer meedoen. Eindelijk weer een horloge met zo’n lekkere fijne (dunne) vertanding aan de zijkant van de bezel. O.a. daarom vond (vind) ik de Pelagos zo mooi, maar te groot.

Dan kom je dus hier bij uit:

26 likes

Mooi!!

1 like

Mooi!!

1 like

Nice ! Gefeliciteerd. Is ook mooi dat blauw :heart_eyes:

1 like

Ik heb wel tool om open te maken maar horloge maker is altijd beter ivm misschien beschadigen.

1 like

Wel mijn voorkeur :upside_down_face:

Snap ik hahaha al ging het op m’n date day prima los maar de midsub is wat koppiger dat ik opgaf hahaha

1 like

Spoon, merendeel van de horlogemakers heeft toch een rubber balletje om hem open te draaien? Daarmee moet je hem toch prima open krijgen. Deksels zitten ook niet rete strak vast :thinking:

1 like

Klopt dus daarom zo verrast dat zo’n erkend bedrijf als W&V het niet gelukt is :thinking:
Zal wel eens in de buurt kijken.

1 like

Moet goed komen! Hopen dat de sub straks weer helemaal lekker is, je bent er al een tijdje druk mee.
Nogsteeds de mooiste sub van het forum :heart_eyes:

1 like

Koen zit vlakbij in Tilburg, prima adres en kan me niet voorstellen dat hij hem niet open kan maken.

1 like

Ik mag hier ook voor het eerst posten yay!

Weer eens een ochtend aan het bureau :nerd_face:

25 likes

Tudor Heritage Chrono

• Mooi
  • Lelijk

0 stemmers

Niet mijn horloge btw!

1 like