Blauw doet het gewoon lekker
Hele mooie variant deze
Dankje! Ben er ook erg blij mee
Stijlvol…!
Staat op mijn verlanglijstje…!
Wie o wie (horlogemaker) kan deze Tudor Sub openen
Klein probleempje dus wil niet gelijk opsturen naar Tudor/Rolex dus had hem laatst naar W&V gebracht want dacht bij hen toch wel op het juiste adres te zijn maar ze konden hem niet openen.
Hebben de tool niet voor deze achterdeksel
He, wat maf. Ik dacht dat ze alles konden openen.
Nee hè… Onze forum-beauty heeft een issue?? Sterkte. Hopelijk kan iemand je helpen voor je hem weer tijden kwijt bent bij Rolex Brussel of een ander.
rubber balletje, of balletje van klei heb je hem zo open…
Ja beetje wel ja
Gangreserve is nog steeds niet erg lang en bij opwinden voel je soms een 'tikje".
Dus loopt verder wel maar liever even iemand naar laten kijken.
Damn’… hopelijk voor je is het iets kleins dat eenvoudig te fixen blijkt. Good luck!
Iets waar ik mezelf wel vaker op betrap: een wissel naar de Pelagos. Blijft toch wel mijn favoriete horloge!
Dat is bijzonder, nog geen half jaar terug heb ik mijn 79090 met dezelfde caseback daar laten openen om binnenwerkt te laten bekijken. Kan mij niet herinneren dat het een bijzondere issue was hem te openen.
Uhm… dat is idd bijzonder. Had hem afgegeven en dag later belde ze met de mededeling dat geen van de tools paste
Hier lijkt iets niet te kloppen, zou toch eens nabellen en vragen of zij gereedschap delen en of er tussentijds iets kapot is gegaan? Kun je desnoods aangeven dat ik (Tijl) nog geen half jaar terug hetzelfde model heb langs gebracht die gewoon geopend werd door de heer Wesselink. Om precies te zijn op 30 mei jl. En dit moet met juist gereedschap zijn geweest want daarna is hij ook goed waterdicht getest.
Nou ik was in de buurt daar toen ik hem wegbracht want woon zelf regio Breda en dacht…die haal ik over tijdje wel weer op.
Dag later kon ik dus 3u heen en terug om hem weer op te halen.
Dus zoek iemand anders deze keer.
Dat is op z’n zachts gezegd erg ongelukkig, aangezien ik zelf binnenkort weer langs moet ga ik toch eens navragen… Ok dank voor het delen in ieder geval.