Weer “new shoes” by @anon94081762EV
Prachtig
Van harte gefeliciteerd! Schitterende aanwinst!
En dat is zeker gelukt!
Ze staan regelmatig in het blauw hier inderdaad. Laatst hadden ze zelfs 3 a 4 up’s nodig, wat ik al vreemd vond. Meestal gaan ze als warme broodjes.
Ik denk er soms aan om mijn zwarte weg te doen(puur flipper onrust), maar als ik hem dan even er bij pak krijg ik het niet over mijn hart
Daarnaast weet ik niet wat ik mooier zou vinden dan dit binnen zelfde prijsrange.
Ook boven de prijscategorie van de bb58 vind je weinig beters.
Thanks!
Ook in het zwart is ie mooi! Zag idd een tijdje terug de een na de ander te koop gaan.
Heb geen haast, zal het blauwe in de gaten houden :
Lastig, maar ik vind de Prince toch een beetje een DateJust die geen DateJust is. Dat zou je van de BB36 ook kunnen zeggen t.o.v. de Oyster Perpetual, maat die lijken toch minder op elkaar.
De BB36 heeft voor mij meer een eigen gezicht.
Wat past er beter bij je? Die kopen.
twijfels twijfels… bb36 is ook lastig aan te komen, wordt niet veel aangeboden👀
prince oysterdate heeft wel wat, ook gezien de eenvoud en het ‘vintage’ gehalte
Uiteindelijk hebben alle horloges iets van elkaar weg😝 bb36 is een mooi en volgensmij ook gewild model. Vintage oysterdate is voor mij minder bekend over, en 34mm is een twijfel
Dat is waar, maar er is ook echt wel een verschil tussen vintage en semi-nieuw, check ook m’n NA waarin ik m’n eerdere vintage ervaringen voorafgaand aan de BB36 ook deel.
34mm was voor mij echt net een slag te klein, ook omdat de band dan heel smal wordt bij de sluiting…
Nieuwer geeft ook misschien iets meer ‘vertrouwen’, enige is dat ik nog geen bb36 voorbij heb zien komen. Ik wacht het allemaal rustig af