Dank je
Echt een knaller zeg! Als er een zonder Romeinse cijfers uitkomt. Staat die hoog op mijn verlanglijstje!!
Dank je, ik vind de Romeinse cijfers veel mooier dan gedacht
Ja, het staat verrassend goed. Mooie combi ook met die Airking. Lekkere 2-piece zo.
Misschien haal je de maand wel met die 2
Ah dat is nog best snel! Deze houden he! Ik wil hem al zien sinds we t erover hadden een paar weken terug
Ben bang van niet
Heb gisteren wederom een Speedmaster gekocht dus er moeten weer keuzes gemaakt worden
Deze blijft wel even, wel de 38mm gekozen omdat die voor zo’n model prima valt
Mooi! Is dat de variant met een diameter van 38 millimeter?
Haha, dat is dan duidelijk!
Na paar dagen toch de Tudor maar weer eens omgedaan.
Zo’n stalen band zit toch echt beter dan rubber icm warm zweterig weer
Ja doen.
Geen grap he, ik zit net dit model te bekijken op YouTube.
100% kopen deze! Maar volgens mij heel moeilijk aan te komen of niet? Trip naar Harrods in London is nu ook niet snel gemaakt.
Heb het geluk dat ik hem tegen retail (en nieuw) over kan kopen van mijn vader
Zou deze er nog wel bij willen, maar if you have to ask you probably can’t afford it
Ohh als je de link kopieert zie je dat “price on request” bijna 45k betekent
Zo dan die ziet toch wel heel erg vet uit!! Hoe vind je de band, ik zag dat ie geen micro verstelling had namelijk
Dankje
Ik vind de band erg fijn en lekker aanvoelen, hij Tappert ook lekker (vind ikzelf helemaal geweldig).
Er zit geen micro verstelling op maar ik draag mijn horloges meestal losjes dus voor mij geen probleem.
mooi man
wat is je polsmaat,vind de daydate ook wel mooi
maar die is 41mm en of die groot valt weet het niet
Dank je
Mijn polsmaat is ongeveer 18,5/19cm…ik wilde gaan voor de day date 41mm maar die was er niet, was iets fout gegaan maar na dat ik deze 38mm omhad ivm de Style van dit horloge uiteindelijk voor deze gekozen.
Kan dus niet zeggen hoe de 41mm valt
Ik heb je advies nodig @RLC. Hoe doen je 79830RB en 79230N het op de pols qua dikte?
Ik ben aan het kijken naar een 79230G Harrods die ik geweldig vind qua kleuren, alleen over de dikte twijfel ik nog. In vergelijking daarmee is de 79030 dun, met 11.9mm t.o.v. 14.8mm. Jij niet overwogen om een BB58 te kopen in plaats van je BB-N terug te kopen?
Edit: Ik zie zelfs dat de M25600T (Pelagos) dunner is met 14.3mm.