2 maal een schild
Welke polsmaat heb je?
Toch niet tijdens het rijden aan het fotograferen? Daar bieden deze 2 schilden niet genoeg bescherming voor.
16,5cm redelijk plat.
Hier een foto van mijn Colt die rock-solid op mijn pols zit (41mm, 50mm lengte), dus dezelfde dimensies als de BB met uitzondering van de dikte.
Ik zou echt even passen. Een 41 BB is echt wel een tikkie groter/dikker dan een 58.
Ik denk dat je hem wel moet kunnen hebben. De Breitling staat prima. De dikte is in dit geval denk ik vooral iets wat je zelf moet ervaren, in hoeverre dat storend is voor je.
Heb je wel eens een blackbay van 41mm gepast bij een ad?
Edit: Vind de colt ook echt super. Concentric plaat geeft zoveel diepte.
Ja ik ben heel benieuwd. De Breitling Colt is wat dat betreft ook echt een wolf in schaapskleren, want ondanks 41mm en 50mm lengte is hij slechts 11.8mm dik en draagt hij heel comfortabel.
Ik heb de BB vorig jaar al eens (heel kort) even omgehad bij een AD en toen zat hij ook goed op mijn pols. Het enige waar ik niet echt meer een indruk van heb is de dikte en hoe ik dat zou ervaren.
BB58
Als ik het zo zie staat de 41mm prima. De bb58 staat het best.
Misschien dan maar wachten op de BB58 Harrods?
Ik verwacht wel dat er een nieuwe kleur komt, en vind groen wel een goede mogelijkheidheid. Zeker nu de hulk discontinued is, is een geheel groene blackbay natuurlijk interessant.
Hoop voor je dat hij echt komt.
Vergelijkbaar. Bij de GMT hebben ze een hoekje eraf gepolijst waardoor hij wat minder dik oogt. Maar in feiten dragen ze hetzelfde.
BB58 black vind ik niet zo mooi met ook nog eens de goudgele accenten op de bezel. De BB58 blue vind ik erg mooi, maar momenteel niet circa 1000 euro meer mooi dan mijn Tudor Black Bay Black 79230n.
Okay die 41 staat wat groter, maar als je het een mooi ding vind mag dat toch best?
Mooie combinatie!