Tudor Only deel III

Blijft een mooie bi-compax👍🏻

1 like

11 likes

18:00uur, tijd voor een biertje

10 likes

Groeten van de Prins

15 likes

12 likes

TUDOR Submariner :drooling_face: :crossed_fingers:

4 likes

Prince date-day terug in de line-up wereldwijd.

4 likes

Al bijna 2 weken lang hetzelfde horloge om. Uniek. Zou ik eindelijk echt mijn ‘daily’ gevonden hebben? :joy:

20 likes

Is ook een beauty Bor !

1 like

BIG Block @hondersotto zullen we dit jaar wel ons zin krijgen😁

2 likes

Waar zit je op te hopen dan? :smiley:

Op een Big Block reissue

Vanmorgen deze beauty op kunnen halen bij een forumlid, mag hier ook (weer) meedoen :wink: :sunglasses:

Erg blij met deze nieuwe aanwinst en zal wel een blijvertje worden. De rubberen strap van Vanguard kan ik overigens echt aanraden, sluit super strak aan en draagt erg comfortabel

10 likes

Draag m’n Tudor BB41 niet meer sinds aankoop van de Airking… had opzettelijk de band verkocht om mezelf te dwingen het horloge nooit meer te verkopen. Nu begint het toch weer te kriebelen om te verkopen, omdat ie al maanden in de kast ligt.

What to do!!

1 like

Dat zou ook heel gaaf zijn! Ik hoop op de submariner :heart_eyes:

1 like

En met jou de halve wereld maar geloof nooit dat ze dat gaan doen

1 like

Ik gok op een nieuwe kleur BB58.

1 like

Ik denk dat Tudor volledig afscheid heeft genomen van de modellen die gemaakt werden voor de herstart.

Ze hebben er echt voor gekozen om een eigen identiteit aan te meten. Zou een stap terug zijn als ze een van de oude modellen reanimeren.

Maargoed, de kans bestaat altijd. Ik zet mijn geld op een blackbay 58 chrono en een nieuwe kleur: groen.

Hahaha… dat zou wat zijn @dennisyzf … maar ik heb zeker geen high hopes in dat opzicht. Maar het zou wat zijn:

• een reissue van de Sub-beauty van @Spoon1
  • een reissue van de Big Block (al dan niet met zilver-zalmroze dial :wink: )
  • de BB58 in een kek kleurtje
  • of gewoon weer een gedrocht als de P01 :grimacing: maar ditmaal zonder de ‘stalen bumpers’ en in een normale oyster kast)

Nog een dag of tien en we gaan het allemaal zien…

3 likes

Oh, en voor ik het vergeet: inhouse uurwerken in de blackbay.

Dat zou wel echt een teleurstelling zijn.:sweat_smile: