Wat quality time doorbrengen met de DOR
Mooie combinatie met die band!
Wat voor band is dit? Ziet er gaaf uit!
Sailcloth van Watchgecko
Ik twijfel hoor. Ik heb het idee dat ze niet weer hun heritage los gaan laten. Anders krijgen we weer die bijzondere modellen van de jaren 90 waar je nooit meer iets over hoort of leest.
Tudor’s grootste succesnummer is de Black Bay line, die toch bijna identiek is aan het origineel. Dus waarom niet weer teruggrijpen op oudere modellen?
Edit; Ik ben trouwens benieuwd of ze iets gaan doen aan de Pelagos. Het model bestaat bijna ongewijzigd al 10 jaar.
Niet vergeten he, horloges vallen in box 3.
Dat denk ik ook niet. De modellen die bijna een 1 op 1 kopie waren van Rolex modellen, zijn de modellen die ik echt niet meer zie terugkeren. De Prince serie, subs e.d.
Ik verwacht wel dat ze er redelijk dicht bij zullen blijven zoals ze dat ook met de blackbay doen. En ik verwacht ook dat ze dezelfde strategie van Rolex gaan toepassen qua portfolio ontwikkeling.
Tja dat denk ik wel , is gewoon zo heerlijk draagbaar. Niet te zwaar of dik en past perfect
Merk ook dat ik deze het liefste draag.
Je bent lekker aan het variëren met bandjes op de Pelagos.
De Pelagos kan bijna elke band aan.
Das het voordeel van de zwart met witte kleursetting.
nog iemand van jullie die van zn BB58 af wil? tijdje even wat anders moeten doen (huis bouwen) nu weer tijd voor horloges yeah. Anders wordt het weer een nieuwe ook prima. of toch nog even wachten op een nieuwe kleur groen!!!
Groen!!
Nog maar een weekje geduld.
Lekker hoor, mooie foto’s. Hoe hou je die kast zo scherp. Dat titanium krast hier ontzettend snel
volgende week een aankondiging ja? wanneer hoe laat