ooh net zo fijn, dan wacht ik nog even. hopelijk komen ze met een groene. Groeneeeeeeeeee
Yes zeker te weten! Als het zover is nemen we een koeltasje mee en gaan we samen voor de winkel zitten.
Oh wat een heerlijk begin van de week zo met die zon!
En heel benieuwd naar wat Tudor gaat aankondigen volgende week inderdaad!
Gewoon iets te zuinig op mijn spullen
Ben benieuwd…
Een groene zou me niet kunnen verleiden mijn blauwe in te ruilen. Maar een 58-GMT… ik hoop voor mijn rust dat ze die niet uitbrengen
Haha ja ik heb stiekem een beetje hetzelfde. Ik ben zo bang dat ze met iets ontzettend gaafs aankomen en ik weer enorm moet gaan flipperen.
Hoe en waar kan ik een serie nummer check doen van een Tudor fastrider van 2020. Ik ben van plan een te kopen, en een extra check kan dan geen kwaad.
De GMT of groeneeeeee. hoop toch niet dat ze met een Ginger Bay komen ( persoonlijk dan he) heb niks tegen Gingers sterker nog afijn onderwerp was horloges he:joy:
Root beer gmt
Áls Tudor een Black Bay 36 met inhouse movement aankondigt, wie gaat er dan een bestelling plaatsen?
Wordt denk ik lastig voor moderne Tudor?
Nop, ik niet. Ik mis dan echt de alu bezel.
Bovenste 4 allemaal exen , onderste is er nog. Spijt ? Ja van sommige wel ( 1 en 3 ) maar eigen fout, soms loopt en tikt het anders
, ze mogen van mij ook een stalen gladde bezel op een’58 zetten dan met zwarte glanzende plaat
Ik niet, ben heel blij met m’n 36-Sellita
Als ze een 36-in-house zouden introduceren ben ik wel benieuwd wat de prijs dan wordt, die komt dan waarschijnlijk wel heel dicht in de buurt van die van de BB58…
Als ik dan zou moeten kiezen is de BB58 toch wel meer horloge voor je geld.