Tudor Only deel III

Past een 58bb prima bij

De blauwe dan

5 likes

Weet je of ze de zwarte ook op voorraad hadden,Zaterdag Ace en Dik gebeld maar niet op voorraad?

Ja zit ik ook nog aan te denken :+1:
Dit jaar nog een pelagos erbij zou mooi zijn :ok_hand:

1 like

Zwarte BB58 (toch?)schijnt een stuk moeilijker te zijn !

Is een topper :smiley:

1 like

Iedereen aan de Sub :wink:

Ai alweer niet?

Toen ik een maand geleden daar was voor de Nomos gaven ze aan die maand ook al geen levering van Tudor gekregen te hebben. Werd tussen neus en lippen verteld dat ze er moeilijk aan kunnen komen… Ondanks dat de hype is gaan liggen

1 like

Ja klopt,blauwe was niet moeilijk,die had ik in juli al,maar zwart is lastig nu,ja boven list,maar gaan we niet doen!

Dan maar ff geduld hebben!

1 like

Ja toch?

Tudor is nog niet cq nog nooit zo hot geweest dat er dingen onmogelijk te krijgen zijn icm de moderne line up.

1 like

Zwarte hadden ze in Knokke niet binnen. Van de twee blauwe was eentje besteld, de andere was een toevallige levering.

1 like

Lucky you,heb net Gassan ff een mail gestuurd,hoop dat ze op korte termijn er 1 hebben voor me :facepunch:

1 like

Ik was al even over die blauwe aan het denken. Dat ze die hier hadden liggen, en dan nog twee exemplaren zodat ik echt kon kiezen, leek me een voorteken.

1 like

Blauwe moest ik gelijk hebben,en draag hem bijna altijd,mooie maat
coole uitstraling goede prijs,top!

2 likes

Zoals dit nu voelt, wordt dit een daily beater. Heel comfortabel, de juiste prijs en gewoon een leuk geheel. Zeer tevreden mee!

2 likes

Helemaal eens!

1 like

Hoe is jullie mening over deze?
Tudor Fastrider black shield.
42000CN-alcantara

3 likes

Snowflake festival

19 likes

Stoer ding, maar niets voor mij :roll_eyes:

morgen op bezoek bij Jaap, ben benieuwd!!!