Heel gaaf!
Jaap is een topper, mijn zoon en ik hebben daar ook al eens gekocht, succes morgen,
Ja dat lees ik hier overal. Had ervoor eerste contact met acejewelers en moet zeggen zeer vriendelijk geholpen maar hadden hem helaas niet op voorraad. Wil eigenlijk liever niet wachten op een wachtlijst dus ben benieuwd morgen. Had na Acejewelers nog contact met SC maar ik heb het gevoel dat ik aan een dood paard trek, geen gevoel van interesse voor de klant. Dit is nu 2e keer bij ze en ben er klaar mee. Als ik de auto dealer bel met eenzelfde vraag houden je ze aan lijn / nodigen je ze uit. Ze paaien je en doen alles voor de deal⦠Hier heb ik het gevoel dat ik ze stoor en eigenlijk liever geen zin in een verkoop hebben. Waanzin.
Dat is Schaap ten voeten uit. ARROGANT als de netenš„
A.s. donderdag ook 1 bekijkenā¦ben heel benieuwd in real live
Spannend! In het echt is toch totaal anders dan op de fotoās dus laat je verrassen, zou ik zeggen. Het blauw verandert nogal van schakering met de lichtinval.
yup klopt heb hem ook gehad en verkocht
maar sluit niet uit dat die toch nog een keer terug komt,eerst eens kijken wat ze morgen gaan aanbieden
Niet zo geslaagd⦠er zijn geslaagdere combinaties van de Fastrider als je het mij vraagt. Maar dat is natuurlijk een subjectief dingetje. Kopen wat je zelf mooi vindt is het devies
Dat is dan jou persoonlijke ervaring⦠ik ben bij meerdere filialen al geholpen!
Eenieder zijn persoonlijke ervaring inderdaad. Maar ik stap daar niet meer binnen.
Met een duur horloge om gaat het allemaal een stuk makkelijker, is een soort van smeermiddel voor het personeel van Schaap en Citroen. De vorige keer werd mijn vriendin zowat weggekeken en nu kwam ik erbij met een wat duurder horloge om en vloog me nog net niet de champagne om de oren.
Ja maar dat geeft bij mij al kortsluiting. Klant is koning. Iemand die met zijn zuurverdiende centjes zijn eerste ervaring wilt hebben van een aankoop wordt gewoon weggekeken. Dit is voor mij een nieuw laag niveau verkoper. En ze zijn niet uniek in de AD positie⦠maar goed ,genoeg erover. Ze zijn van mijn radar gewist en dat is een persoonlijke keuze die ik niet wil opleggen bij anderen. Bepaal vooral voor jezelf wat werkt en of goed voelt.
Zie het ook als gemiste kans. Bind de koper van zijn eerste horloge aan je en ze zullen altijd terugkomen. Zelfs McDonalds snapt dat met de happy meals.
Niks mis mee, integendeel.
Bedankt:)
Heel tof man staat je prima op je pols
geniet ervan en welkom bij de '58 club
Thanks, echt heel blij⦠Gezellig op de koffie en veel gepraat totdat het doosje openging. Poeh poeh⦠wat is ie mooiā¦
Gefeliciteerd! Prachtig model en draagt heel comfortabel!