Tudor Only deel III

Dank je :blush:

Mooi plaatje, sinds gisteren in huis:

18 likes

Mogguh Tudormigo’s

13 likes

Goedemorgen😎

16 likes

12 likes

Net omgewisseld voor mijn bb58, maar wat is dit toch een knaller. Als ik zou moeten kiezen tussen de 58 en de d+d wint de d+d.

1 like

Als je ze allebei hebt,hoef je gelukkig niet te kiezen!

1 like

Gelukkig niet inderdaad :grin:. Weer een duivels dilemma minder.

1 like

Voor de eerste keer met de NA :panda_face: op werkbezoek :smiley:

26 likes

De Ranger is helemaal wat ik er van verwacht had.

Nu wil ik meer bandjes hebben…

12 likes

Iemand al ergens de nieuwe zilveren 79010SG gespot,heb heel wat afgebeld en mails gestuurd,
maar nergens op voorraad!

Klopt. Schijnt dat bij aankomst alle zilveren modellen eerst weer opgepoetst moesten worden.

Even serieus: ben wel heel benieuwd of Tudor de belofte waar maakt en dat het zilver niet dof wordt.

1 like

Ik twijfel daar niet aan,wil hem graag ff passen en eventueel aanschaffen.

2 likes

Gaaf, hopelijk kan je hem snel bezichtigen. Had ik al gezegd dat ik benieuwd ben :rofl:. Ook hoe het zilver eruit ziet t.o.v. staal.

1 like

Tis een heel ander horloge lijkt mij,vind de BB58 zowiezo toppers,kleur spreekt me zeker aan,
alleen ben niet zo van leer en stoffen bandjes!

Ja dat lijkt mij ook. Houdt het je dan niet tegen dat er geen zilveren band voor te krijgen is? Vraag mij af waarom dat zo is.

Ben eigenlijk meer benieuwd naar het verschil tussen zilver en witgoud.

Verschil tussen witgoud en staal is alleen te zien als je het naast elkaar legt. En in schemering wil witgoud af en toe een mooie gouden gloed geven.

Weet ik nog niet,daarom passen en kijken hoe hij is met een metalen band of dat te combineren is, een mooie 93150 of de originele BB58 band.

1 like

Ja ik ook wel. Zei staal ivm dat de bb58 tot nu toe alleen in staal te krijgen was.

Dat houd mij niet bezig,ik wil alleen kijken of het te combineren is met een stalen band.