Tudor Only deel III

Blauwe dinsdag

12 likes

16 likes

Tudor Panda :panda_face: Pils :beer:
Lang leve de zonsondergang :sunrise_over_mountains:

21 likes

Zojuist ff de Crafter Blue band van de Pelagos op de BB Chrono gezet. Staat goed :smiley:

25 likes

Dan gooi ik de old school chrono er nog even achteraan

22 likes

Echt verliefd aan het worden de BB58 was altijd mijn favoriete horloge maar man man man wat is dit een pareltje. Donderdag afspraak bij de AD om het eea te passen hopelijk ligt deze er om te passen in ieder geval. Ben zo benieuwd naar de dikte

2 likes

Ook een mooie😍

1 like

Dikte vind ik reuze meevallen.
Welke AD ga je naar toe?

1 like

Was vandaag bij een AD om naar een ander horloge te kijken, maar ze waren op de één of andere manier heel blij dat ze de zwarte en blauwe BB58 gewoon hadden liggen en ik moest en zou ze proberen.

Ik had ze elders al eens eerder om gehad en heb het toen niet gedaan, was eigenlijk niet zo onder de indruk en ben uiteindelijk voor de BB36 gegaan.

Maar ik kan wel weer begrijpen dat het NA’s regent met BB58s, wat een heerlijke horloges! Ze maakten opeens een heel andere indruk op me vandaag. Heb het nu weer niet gedaan, ben super blij met m’n BB36, maar begrijp volledig dat die dingen zo populair zijn!

6 likes

17 likes

Skaap van de raap

1 like

Heb al een paar keer gesproken met schaap, maar die weten nog niets of houden zich van de domme. Denk dat ik het komend weekend toch maar in het buitenland ga zoeken, want de chrono moet er komen :heart_eyes:

2 likes

Volgens website hier gewoon voorradig :

1 like

Morgen!

10 likes

Mogge :coffee:-tijd :smiley:

15 likes
De Tudor BB Chrono op een lederen racing band. Ja of nee?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

9 likes

Heb je filmpje al gezien? Aan het eind wordt de stalen band op de 925 gezet.

4 likes

FF kijken,thanks!

1 like

Volgens mij zwetst hij over ander glas op de blauwe :wink:!
Op mijn blauwe zie ik dezelfde vervorming als op de zilveren uitvoering in ieder geval

2 likes

Ja ik zie het ook niet.

Zelfde vervorming inderdaad. Postte het met name omdat Pagode de zilveren bb58 op de stalen band wilde zien. De rest is niet zo spannend.

3 likes