Gefeliciteerd met het nieuwe familie lid
Hoeft ook niet toch? Het is een geweldig horloge.
Ook mooi die zon op zo’n matte dial!
Hoe was het bij S&C? In R’dam hadden ze nog niks van de nieuwe modellen binnengekregen. Kregen er wel mega veel vragen over hoorde ik.
Lekker!
Thanks!
Is daar nog een beetje korting op te regelen?
Nice, lekker allrounder!
Qua looks echt een homerun wat mij betreft. Zou gaaf zijn als er ooit een 39mm variant komt voor polsen als de mijne.
Editje: wederom om.
Wat is voor jou de doorslaggevende factor geweest hem te kopen
Hier anderhalf jaar op weg met mn zwarte, maar de liefde is nog zeker niet over!
hoop duikers omgehad, maar op mijn smalle polsen (16cm) polsen geen 1 die zo mooi zit en valt als deze Tudor.
verhoudingen met de 20mm lugwidth zijn ook top, en echt bandenmonster ook!
staal, utalitaire leren band, tropic, MN strap, (bond) Nato. staat allemaal heerlijk.
Deze gaat er nooit meer uit denk ik.
Overweeg zelfs om er een blauwe bij te kopen de afwisseling/meer sportieve look
Ik was op zoek naar een allrounder, die je ook naar kantoor aan kan - en dus wat onder de radar is - met een smaakvolle symmetrische dial. De BB 41 past perfect in dat plaatje. Afmetingen zijn perfect. Dial is rustig, maar een genot om naar te kijken. Speelt erg tof met het licht. En de bracelet is fantastisch. Top kwaliteit qua brushing en sluiting.
Mooi verhaal. Ik kan niet wachten op die van mij. De blauwe overigens.
Mag misschien niet, maar ben nu al benieuwd waar Tudor volgend jaar mee gaat komen. Na de zwarte, blauwe, gouden en zilveren BB58.
Wie weet later dit jaar nog een tussentijdse release.
[hoop modus] BB58 GMT [/hoop modus]
Overigens voorname reden om de blauwe niet nu aan te kopen, dan heb ik er straks 3