Tudor Only deel III

Ik snap wat je bedoelt !
Zou bij mij ook zo werken !
Ze gaan vast iets vinden en het netjes in orde maken :+1:

1 like

hmmm… damn… dat valt me nu pas op. Ingetogen, niet direct zichtbaar of schreeuwerig maar elegant. Kak… Ik moet mischien kwaliteit anders gaan zien en de waardering anders inzien. Want de onopvallendheid is 1 van die eigenschappen die ik enorm waardeer aan de bb58. Hij is fantastisch maar vraagt niet om aandacht, hij zit comfortabel op de pols zonder dat je het merkt, tot je een glimp werpt op die kast en denkt WOW. En dan verdwijnt ie op de achtergrond. rustig afwachtend.
Als je zo nadenkt over de speciale weeftechniek dan is het visueel subtiel aanwezig en geen protserige vertoning.

Eye opener hier…

Dank je hiervoor @JeroenV

2 likes

5 likes

Ja echt hoor ,heb deze nu ruim een jaar en bijna iedere dag wel om de pols .Kan voor dat geld geen beter horloge vinden . Draagt super en ziet er tof uit . Nog iedere dag een glimlach als ik deze weer om doe.

15 likes

Kijk eens goed naar de keepers.
Die zijn polished, maar de bovenvlakken zijn brushed. Dat is afwerking die je op veel horloges niet eens vindt.

2 likes

Je wordt er zowaar poëtisch van! :grin: Dingen leren waarderen is van belang, doe je goed!! :wink:

1 like

15 likes

9 likes

15 likes

en volgens mij is het contrast tussen de waffle dial en het vlakje voor de text minder groot/hard? maar kan ook aan de foto’s van tudor liggen.

Ah man :roll_eyes: dat had ik ook nog niet gezien. Inderdaad. Oke ik ga vandaag er eens even voor zitten met een loepje en die band eens goed bekijken want mijn mening is inmiddels compleet veranderd tov gisteren.
a15decf3352e467d0835cacf92596952dbaf13926bbe22feda65a8eb35128453_1

2 likes

Na

:star_struck:

45 likes

Wie heeft zijn pelagos wel eens op een MN strap gedragen,? Is dat wat…

2 likes

Lekker hoor :star_struck: waar heb je die vandaan ? Ben je ergens bij de buren gaan shopppen :sweat_smile:

Veel draagplezier met deze kanjer :muscle:t2:

1 like

Yes bij de buren, in Nederland is het allemaal maar moeilijk.

3 likes

Klopt, vandaag ook geweest maar er is helemaal niks wat leuk en interessant is. Alleen maar de standaard modellen en de wat oudere, geen enkel nieuw model beschikbaar 🥲

1 like

Hier hadden ze trouwens nog een leuke bb met ETA nieuw in de verkoop

12 likes

Whut?!

Gelijk meenemen!

1 like

En dan in de kluis ermee en wachten? Nah dat is niet aan mij besteed :hugs:

2 likes

Leuk :grinning: vandaag toevallig ook omgehad…nog niet gehad deze maar vind hem wel erg mooi…

8 likes