De dail heeft meer iets van gebroken wit/zilver.
Afhankelijk van hoe het licht erop valt.
Een onderdeel dat niet vaak wordt belicht. Vind zowel de band als de sluiting mooi afgewerkt. Al blijft de sluiting natuurlijk vooral eenvoudig en praktisch.
Mooi hoe de slijping ook IN het shild perfect doorloopt
Ziet er top uit
Blijft mooi dat lage profiel van de Fifty-Eight.
Dit blijft voor mij toch wel dé BB58. Prachtig en ik heb best wel spijt dat ik mijne heb weggedaan. Ja, 39 mm enzo maar ik mis 'm steeds vaker. Misschien binnenkort toch maar eens kijken naar een exemplaar…
Ik krijg niet zo snel spijt van verkopen, maar de bb58 is echt een subliem horloge. Horloges van het merk grote broer heb ik met minder spijt verkocht…
Ik vind het na een kleine maand een no nonsense horloge. Geen echte eye catcher, wat mij betreft, maar een horloge dat gewoon de hele dag om de pols zit zonder te zwaar, te strak, te los te zijn.
Echt iets heel speciaals, eigenlijk. Elke dag heb ik zin om iets anders om te doen, en blijft de bb58 rustig om de pols. Te comfortabel, waarom zou ik iets anders nemen?
Ten zeerste aangeraden dus.
De zwarte zeker! Ik heb de blauwe en natuurlijk kan dat wel als one watch, maar dan verkies ik een zwarte dial.
Ik heb die van mij nu al ruim een jaar bijna iedere dag om en weet dat dit een blijvertje is
Snap ik. Ik heb mn lesje geleerd…nooit verkopen
Vind de zwarte de mooiste idd. Blauwe heb ik veel minder mee, de zwarte is echt een beauty
Grappig! Ik heb precies hetzelfde. Ik sta op het punt om geld over te maken zodat ik deze week weer 1 heb…
Dit horloge heeft iets… vooral de prijs/kwaliteit verhouding is subliem…
Duurt vast niet lang voordat de normale prijsverhogingen dit horloge ook zomaar over de 4k tillen (2-3 jaar) en dan is het alweer een ander verhaal.
Ja ik zat daar pas ook aan te denken. Maar volgens mij is de BB58 al sinds lancering dezelfde prijs, 3.470.
Ik mag het misschien niet zeggen, maar ze zijn blijkbaar niet net zo gretig als bijv. Omega.
Gewoon doen dan die blauwe erbij
Ligt in dit geval meer aan de OP van Rolex. De prijzen moeten wel ver genoeg uit elkaar blijven liggen. Een te dure Tudor is voor zowel Tudor als Rolex niet goed, qua reputatie en merkbeleving.
Daarnaast is het ook niet verstandig om de bb58 in de zelfde prijscategorie te laten belanden als bijvoorbeeld de seamaster. Die heeft betere specs en een specialere afwerking met Metas certificaten, ceramic bezel & de laser edged wijzerplaat.
Al zal de prijs uiteraard wel langzaam meegroeien met Rolex/Omega e.d.