Tudor Only deel III

Absoluut!

Ik was op zoek naar iets blauws voor erbij, en de Seamaster 300m is zeker een optie geweest. Alleen is dat weeral een horloge van 5K erbij (kan je zeggen dat je die wel voor 4K kan scoren maar puur naar de vervanging gekeken, zou het 5K kosten). Deze BB58 is voor mij een goed compromis qua prijs en kwaliteit. De Seamaster zou een beter horloge zijn, maar het kost ook bijna de helft meer.

1 like

Dat heb ik ook. De originele BB58 is wat mij betreft echt een schot in de roos geweest, en alle varianten die daarna zijn gekomen zijn toch een beetje ‘uitmelken’ van het succesvolle concept (an sich niks mis mee vind ik hoor), en halen het allemaal niet bij het origineel vind ik. De zilveren vind ik wel interessant, de blauwe heb ik helemaal niks mee, vind ik saai op de een of andere manier. Het is zeker nog steeds een fraai horloge, maar het doet me niet zo veel.

4 likes

Nee, volgens mij was deze eerst 3.430,- dus er is één verhoging geweest.

1 like

Even in de :sunny:

10 likes

Toegegeven, in de zon een stuk aantrekkelijker dan hoe ik ‘m tot nu toe met eigen ogen zag (binnen, kunstlicht, donker…).

Ik vind het een prachtig model. Hij is alleen wel een stuk minder warm, en strakker doordat de kleuren van het roségoud & rood ontbreken.

11 likes

Klopt, hij is ook prachtig, dat is bijna elke BB wat mij betreft. Misschien beetje sterk uitgedrukt eerder, maar ik mis inderdaad persoonlijk die warmte. Zou de originele niet weg doen voor een blauwe, en allebei gaat mij persoonlijk te ver.

Snap ik helemaal. Ik ben gevallen voor de moderne en strakke look van de blauwe.

4 likes

Ik vind beide modellen ook weer heel anders door die kleine details. De zwarte is idd wat warmer maar ik ben het met je eens dat de blauwe wat moderner oogt en misschien dichter in de buurt komt van een 5-digit sub.

Ik kan niet wachten tot ik mijn BB58 blue in mijn collectie heb. :smiley:

2 likes

Heeft iemand de nieuwe bb41 zilver al in het echt gezien?

Wel op YouTube “in het echt”. Telt dat ook?

Dichterbij dan dit nog niet.

2 likes

Nee telt niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Aquaracer eruit, BB58 blue en BB36 erin :wink:

Wat is die BB58 blue toch een vervelend horloge. Heb ik net nog eens iets anders om de pols, en ik mis de BB58 nu al. Straks toch snel terug wisselen, denk ik.

3 likes

Klinkt heel bekend dit. :smile:

1 like

Wat dacht je van een Tudor Date+Day. Past perfect bij de bb58.

3 likes

Sluit ik me bij aan!

15 likes

Je ziet ze weinig hè de day-date modellen

Ik moet zeggen dat ik hem steeds meer ga waarderen. Misschien binnenkort maar eens passen

1 like

Vind je dat?.. Ik denk dat er in anderhalf jaar tijd een stuk of 30 zijn bijgekomen op het forum. :sweat_smile: Kijk maar eens in het Tudor Prince Only topic. :crossed_fingers:

1 like

Hier heeft de Prince inderdaad een flinke opmars meegemaakt.

1 like